مدیران کل را در نمازجمعه نمی‌بینیم

امام جمعه شهرستان قرچک گفت: در انتخاب مسئولین هیچ دخالتی نمی‌کنیم ولی افرادی را انتخاب کنید که در شأن مردم و شهرستان باشد.

به گزارش ایمنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حجت الله اسماعیلی در جلسه شورای اداری استان تهران که عصر امروز _پنجشنبه هجدهم اسفندماه_ با حضور استاندار تهران برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مهمترین وظیفه ما در حکومت نظام اسلامی تبلیغ و ترویج فرهنگ مهدویت است. اعتقادات به مهدویت، امروز یکی واقعیت‌ها است؛ یک واقعیت الهی و یک واقعیت انسانی است.

وی ادامه داد: وعده‌های نبی مکرم اسلام (ص) و ائمه اطهار در حال وقوع است. امروز بشریت در انتظار حکومت عدل الهی است، ان‌شاالله حکومت نبی خاتم (ص) تشکیل خواهد شد.

امام جمعه شهرستان قرچک خاطرنشان کرد: حضور حداکثری در نمازجمعه یکی از نشانه‌های عِرق دینی مردم است. در تجمعات حماسی تمامی روسای ادارات همکاری بسیار خوبی داشتند و دارند، بنده هم از آنان تشکر می‌کنم.

وی خطاب به استاندار تهران گفت: مدیران استانی حضورشان کم رنگ است و درصورتی هم که اتفاقی بیافتد خیلی بی سر و صدا حضور پیدا می‌کنند. ما در انتخاب مسئولین هیچ دخالتی نمی‌کنیم ولی افرادی را انتخاب کنید که در شأن مردم و شهرستان باشد.

منبع: ایسنا

کد خبر 646616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.