آغاز برنامه دوم شتاب‌دهنده فناوری شهری در امارات

کمپانی اماراتی Urb که در توسعه شهرهای هوشمند فعالیت می‌کند، از آغاز طرح دوم شتاب‌دهنده فناوری شهری در دبی خبر داده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، مدیران شهرهای هوشمند از «انکوباتور استارت‌آپ» برای یافتن استراتژی‌های اثربخش با هدف بهینه‌سازی انرژی، آب، پسماندها، حمل‌ونقل و پایداری بهره می‌گیرند و از این طریق به هوشمندی بیشتر مناطق کمک می‌کنند. انکباتور یک برنامه مشترک برای کمک به کارآفرینی است که با تدارک فضای کاری، سرمایه، مشاوره و آموزش رشد و توسعه پروژه‌ها را به همراه دارد.

کمپانی Urb که یک رهبر جهانی در توسعه شهرهای پایدار با هدف تسریع انتقال جهان به سمت توسعه‌های صفر خالص است، در نظر دارد مدیرانی را که از این ابزار در محل کار خود بهره می‌گیرند به مشارکت در تسهیل طرح دوم شتاب‌دهنده امارات دعوت کند. هزینه لازم برای پیاده‌سازی این مرحله ۱۰ میلیون دلار ارزیابی شده است که کمپانی Urb از تأمین آن خبر داده و امیدوار است بتواند با کمک سایر شرکت‌ها به ارائه نوآری‌هایی اثربخش برای هوشمندسازی هرچه بیشتر امارات کمک کند و کیفیت زندگی را برای تمام شهروندان بهبود ببخشد.

آغاز برنامه دوم شتاب‌دهنده فناوری شهری در امارات

رویکردهای شهر هوشمند

در طرح دوم شتاب‌دهنده شهر هوشمند، کارآفرینان عرصه فناوری که به حمایت برای توسعه کسب‌وکار و ارائه نوآوری‌های خود برای ایجاد تغییرات مثبت در کیفیت زندگی سراسر امارات نیاز دارند، به مشارکت برای پیاده‌سازی این طرح دعوت خواهند شد و مورد حمایت کمپانی Urb قرار خواهند گرفت که در عوض باید بهترین طرح‌های پیشنهادی خود را برای بهبود طراحی شهری در سراسر کشور ارائه دهند.

کمپانی اماراتی مدعی شده است که شهرهای هوشمند در محوریت طرح انکوباتور قرار خواهد گرفت و در پیاده‌سازی این برنامه بر ارائه رویکردهای اثربخش با هدف رفع مشکلات مربوط به انرژی، آب، کشاورزی، پسماندها، حمل‌ونقل، مصالح ساختمانی و رویکردهای هوشمندسازی شهری تمرکز خواهد شد. به دنبال اجرای این طرح، هدف صفر انتشار کربن تا سال ۲۰۵۰ با سرعت بیشتری تحقق خواهد یافت، ضمن این‌که طی این بازه زمانی نیز مردم کیفیت زندگی بهتری را تجربه خواهند کرد.

مدیران کمپانی Urb در نظر دارند به جست‌وجو برای یافتن شرکت‌های نوپایی بپردازند که در زمینه ارائه نوآوری‌های شهری فعالیت می‌کنند و آن‌ها را تحت حمایت خود قرار دهند به این امید که از ایده‌ها و خلاقیت‌های مهندسان این کمپانی‌ها برای هوشمندسازی هرچه بیشتر شهرهای سراسر کشور بهره بگیرند.

کد خبر 646487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.