مورایس با دست پر از پرسپولیس انتقام می‌گیرد؟ + عکس

تمام بازیکنان سپاهان برای دیدار با پرسپولیس آماده هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته بیست‌وسوم لیگ برتر سپاهان اصفهان در ورزشگاه آزادی به مصاف یکی از رقبای دیرینه خود یعنی پرسپولیس خواهد رفت.

شاگردان مورایس هم‌اکنون با ۴۶ امتیاز صدرنشین رقابت‌های لیگ برتر هستند و قرمزپوشان نیز با یک امتیاز کمتر جدی‌ترین رقیب آن‌ها برای تصاحب جایگاه نخست به‌شمار می‌روند.

دیدار هفته بیست‌وسوم، سومین جدال مورایس و گل‌محمدی در این فصل از رقابت‌ها است، چراکه آن‌ها یک مرتبه در نیم فصل اول به تقابل با یکدیگر پرداختند و به تساوی بدون گل رضایت دادند و برای دومین بار در جام حذفی برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند که در نهایت شکست چهار بر دو طلایی‌پوشان در ورزشگاه نقش جهان را به همراه داشت.

در هر حال سومین الکلاسیکوی این فصل از مسابقات برای مورایس، یک دیدار انتقامی است و بدون تردید این سرمربی پرتغالی قصد دارد با شکست پرسپولیس در راستای کسب عنوان قهرمانی گام بلندی برداشته باشد و به همین دلیل از تمام نفرات تأثیر گذار خود استفاده خواهد کرد.

روز گذشته مانوئل فرناندز هافبک باتجربه و مصدوم سپاهان در تمرینات تیمی حاضر شد تا در دیدار الکلاسیکو با صلاحدید کادر فنی راهی میدان شود اما حضور فرناندز تنها خبر خوش برای طلایی‌پوشان نیست زیرا در هفته گذشته ایگور کاتاتو مقابل تیم هوادار موفق به گلزنی شد تا در آستانه یک جدال حساس پای وینگر برزیلی طلایی‌پوشان هم به گل باز شده باشد.

بنابراین می‌توان گفت مورایس برای الکلاسیکو نه تنها دغدغه‌ای برای محرومیت یا مصدومیت بازیکنان خود ندارد بلکه با دست پر و برنامه‌های ویژه‌تری برای این دیدار آماده خواهد شد.

مورایس با دست پر از پرسپولیس انتقام می‌گیرد؟+عکس

کد خبر 646455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.