مسئولان پیگیر اتفاقات اخیر در مدارس کرمانشاه هستند

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کرمانشاه بابیان اینکه سلامت و امنیت دانش‌آموزان خط قرمز مجموعه آموزش‌وپرورش است گفت: تمامی مسئولان کشوری و استانی از زوایای مختلف پیگیر اتفاقات روزهای اخیر در مدارس کشور و استان هستند.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش‌وپرورش استان کرمانشاه سلمان محمدی روز چهارشنبه هفدهم اسفندماه در عیادت از دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه شهید «عبدالرضا کرمی» شهر هرسین اظهار کرد: نهادهای امنیتی و انتظامی با تشکیل کمیته فوریت‌ها برحسب گزارش مستمری که آموزش‌وپرورش به آنان می‌دهد در حال بررسی زوایای مختلف مسمومیت دانش‌آموزان استان هستند.

وی در ادامه از خانواده‌ها و اولیای دانش‌آموزان خواست نسبت به اتفاقات اخیر ضمن حفظ آرامش خود در مواجهه با موج روانی گسترده که شبکه‌های معاند درباره تعطیلی مدارس به راه انداختند، هوشیار باشند زیرا هدف آن‌ها ملتهب کردن روان و ذهنیت جامعه با تعطیلی مدارس است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کرمانشاه با تأکید مجدد بر اینکه مسئولان کشور و استانی از زوایای مختلف پیگیر اتفاقات اخیر در مدارس کشور و استان هستند؛ از مردم خواست به شایعات پیرامون این مسئله توجه نکنند.

بنا به این گزارش تعدادی از دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه شهید «عبدالرضا کرمی» شهرستان هرسین ظهر روز دوشنبه پانزدهم اسفند در اثر انتشار بوی ماده ناشناخته دچار سرگیجه، حالت تهوع و سوزش گلو شده بودند که پس از اعزام تعدادی از دانش‌آموزان و درمان سرپایی تعداد ۳۸ نفر از آن‌ها در بیمارستان شهدای هرسین بستری شدند.

به گفته فرخی مدیر بیمارستان شهدای هرسین عصر امروز (چهارشنبه) تعدادی از دانش‌آموزان بستری در این بیمارستان ترخیص شده‌اند.

کد خبر 646433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.