از مرگ یک زن با تزریق اشتباهی خون تا جنایت هولناک به خاطر کینه قدیمی

مرگ یک زن با تزریق اشتباهی خون، حمله خونین به محیط‌بان لنگرودی، راز مرگ دلخراش پیرمرد ویلچرنشین، قتل هولناک به خاطر اختلافات شخصی، جنایت هولناک به خاطر کینه قدیمی و قتل مرد صافکار با ۱۴ ضربه چاقو را در بسته خبری حوادث ایمنا، بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ساعت حدود یک شب روز گذشته، رسیدگی به مرگ مشکوک زن جوان در یک کلینیک درمانی واقع در خیابان سنایی در دستور کار وحید ناصری بازپرس کشیک قتل پایتخت قرار گرفت. بررسی‌ها نشان می‌داد که این زن برای اقدامات درمانی به کلینیک مراجعه کرده و تزریق خون اشتباهی منجر به مرگ او شده بود.

خانواده متوفی از کادر درمان شکایت کردند و رسیدگی به به این پرونده در دادسرای ویژه جرایم پزشکی ادامه خواهد یافت.

حمله خونین به محیط‌بان لنگرودی

حسین جهش؛ رئیس اداره حفاظت محیط زیست لنگرود، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مقابله با صید غیرمجاز ماهیان مهاجر در رودخانه‌های لنگرود، مأموران یگان حفاظت به مناطق مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: مأموران یگان حفاظت این شهرستان هنگام جمع‌آوری تورها و قلاب‌های ماهیگیری غیرمجاز در محدوده سد لاستیکی گالشکلام و رادارکومه این شهرستان مورد هجوم صاحبان این تورها قرار گرفته و یکی از محیط‌بانان با سلاح سرد این صیادان غیرمجاز مجروح و متخلف دستگیر و به مقامات قضائی تحویل داده شد.

راز مرگ دلخراش پیرمرد ویلچرنشین

رسیدگی به مرگ مشکوک پیرمرد ویلچرنشین تهرانی در خانه‌اش واقع در جنت‌آباد، روز گذشته در دستور کار وحید ناصری بازپرس کیک قتل پایتخت قرار گرفت و در تحقیقات اولیه مشخص شد که این پیرمرد گاهی با ویلچر در کوچه گشتی می‌زد و خریدی می‌کرد اما در دو روز اخیر همسایه‌ها او را مشاهده نکرده بودند.

زمانی که دختر پیرمرد از پدرش بی‌خبر ماند از همسایه‌ها خواست سراغش بروند و آنها موضوع را به پلیس اطلاع دادند. سپس مأموران با دستور قضائی وارد خانه پیرمرد شدند و با جسد بی‌جان او که کف خانه افتاده بود مواجه شدند. در حالی که در خانه پیرمرد قفل بود فرضیه سقوط متوفی از ویلچر یا سکته قبلی او قوت گرفت.

در این بین، باز بودن پنجره سبب شد از سوی دیگر فرضیه جنایت شکل گیرد. با دستور بازپرس پرونده جسد برای معاینات به پزشکی قانونی منتقل شد تا راز مرگ دلخراش پیرمرد روشن شود.

قتل هولناک به خاطر اختلافات شخصی

سرهنگ عباس علی یاری؛ فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان، اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره قتل عمد جوان ۲۳ ساله در شهر برازجان، بررسی موضوع در دستور کار ویژه پلیس قرار گرفت و مأموران انتظامی دشتستان اقدامات گسترده را برای شناسایی و دستگیری قاتل فراری آغاز کردند.

وی از شناسایی مخفیگاه قاتل در یکی از شهرستان‌های مرکزی کشور خبر داد و تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با اقدامات گسترده اطلاعاتی، مخفیگاه قاتل فراری را در خمینی‌شهر اصفهان شناسایی و با اخذ نیابت قضائی قاتل را در مخفیگاه طی عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند. با بازجویی صورت گرفته، متهم به ارتکاب قتل اعتراف و علت آن را اختلافات شخصی اعلام کرد.

جنایت هولناک به خاطر کینه قدیمی

اواخر بهمن‌ماه امسال خانواده‌ای نگران سراسیمه خودشان را به اداره پلیس آگاهی رساندند و مدعی شدند که جوان ۲۵ ساله آنها ناپدید شده است. در حالی که جست‌وجو برای یافتن پسر گم شده به نام مجید ادامه داشت، جسد پسر جوانی در بیابان‌های اشتهارد پیدا شد که نشان می‌داد این جسد متعلق به مجید ۲۵ ساله است.

بازپرس کشیک قتل در نخستین گام پس از اطلاع از کشف پیکر بی جان مجید دستور داد جسد وی به پزشکی قانونی منتقل شود. کارآگاهان جنایی برای رمزگشایی از این جنایت تحقیقات خود را شروع کردند اما کشف این معمای پیچیده نیاز به سرنخ‌هایی داشت تا پلیس بتواند عامل یا عاملان جنایت را شناسایی کند.

گزارش پزشکی قانونی علت مرگ مجید را ضربه جسم سخت به ناحیه جمجمه اعلام کرد و کارآگاهان با کنترل گوشی مقتول و افرادی که با او تماس داشتند توانستند به سرنخ‌های تازه‌ای دست پیدا کنند. با بازجویی با این افراد بود که نخستین مظنون پرونده بنام صمد ۳۲ ساله شناسایی شد.

کارآگاهان به دنبال بازجویی‌های فنی توانستند راز این جنایت مرموز را کشف کنند. صمد در تحقیقات مدعی شد از قبل با مقتول اختلاف خانوادگی داشته است و همین موضوع باعث شد نقشه قتل را با کمک یکی از دوستانم به نام وحید طراحی کند. او در اظهارات خود گفت: در تماس تلفنی با او قرار گذاشتم و بعد با وحید به سراغش رفتیم. سپس با ضربه یک میله فلزی به سرش او را به قتل رساندیم و بعد جسد او را به بیابان‌های اطراف اشتهارد منتقل کردیم تا راز این جنایت پنهان بماند.

به دنبال اظهارات این متهم بود که دیگر همدست او نیز بازداشت شد و در پی اعتراف‌های هر دو جنایتکار، آنها به اتهام مشارکت در قتل بازداشت و روانه زندان شدند و به زودی پس از صدور کیفرخواست این پرونده هر دو متهم روانه زندان خواهند شد.

قتل مرد صافکار با ۱۴ ضربه چاقو

پنجم اسفندماه امسال رسیدگی به پرونده قتل مرد جوان در محله جوادیه تهران در دستور کار محمدمهدی براعه بازپرس کشیک قتل پایتخت قرار گرفت. بررسی‌ها نشان می‌داد که بامداد روز حادثه چند مرد در یک کوچه خلوت با چاقو به جان یکدیگر می‌افتند که در این جنایت جوانی که شغل او صافکاری ماشین بود با ۱۴ ضربه مهلک چاقو به قتل می‌رسد.

تحقیقات ادامه پیدا کرد و مشخص شد مقتول به همراه چند نفر از اراذل و اوباش محله جوادیه در یک خانه بزم شبانه داشتند. عاملان جنایت که از قبل با او اختلاف و کینه قبلی داشتند بعد از مصرف مشروبات الکلی با وی درگیری شدند که این درگیری به خیابان کشید، سپس متهمان مقتول را تعقیب کرده و با ضربات چاقو او را از پای در آوردند.

در تحقیقات مشخص شد عاملان جنایت یک پدر و دو پسرش هستند که با تحریک مردی که در محل مغازه جگرکی دارد و در شب حادثه در درگیری حضور داشته به جان مقتول افتاده بودند. با اطلاعات به دست آمده دو پسر جوان به اتهام معاونت در قتل عمدی بازداشت شدند اما پدر آنها هنوز متواری است و تحقیقات برای یافتن ردی از وی ادامه دارد.

همچنین صاحب جگرکی به دلیل تحریک دیگران به درگیری منجر به قتل بازداشت شده و تحت تحقیقات قرار دارد و رسیدگی به این پرونده در شعبه سوم دادسرای جنایی تهران در جریان است.

کد خبر 646431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.