دستگیری قاتل مرد جوان در کمتر از ۲۴ ساعت

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از شناسایی و دستگیری فردی که در یک نزاع دسته جمعی فرد جوانی را به قتل رسانده بود، در کمتر از ۲۴ ساعت توسط ماموران این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ حسین بساطی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری منجر به فوت، بلافاصله تیمی از مأموران کلانتری ۱۵ فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های صورت گرفته توسط مأموران مشخص شد یک دستگاه موتورسیکلت که سه سرنشین داشته است، با چهار نفر در محل حادثه درگیر شده و پس از مصدوم کردن این افراد به وسیله چاقو از محل متواری می‌شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: هر چهار فرد مصدوم توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند و یک نفر از آنها به علت شدت جراحت وارده در بیمارستان فوت کرد و سه نفر دیگر نیز که به شدت زخمی شده بودند، در بیمارستان بستری شدند.

وی گفت: مأموران بلافاصله اقدامات پلیسی خود را برای شناسایی ضاربان آغاز کردند و در کمتر از ۲۴ ساعت موفق شدند محل اختفای آنها شناسایی و هر سه ضارب را دستگیر کنند. یکی از متهمان در تحقیقات صورت گرفته به ارتکاب قتل اعتراف کرد.

سرهنگ بساطی با بیان اینکه قاتل و سایر ضاربان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل و راهی زندان شدند، خاطرنشان کرد: کینه‌جوئی و انتقام‌گیری‌های شخصی از عمده‌ترین عوامل نزاع و درگیری است که در نهایت منجر به ضرب و جرح یا قتل می‌شود.

کد خبر 645960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.