بیانیه باشگاه نفت مسجدسلیمان خطاب به باشگاه تراکتور

موسسه فرهنگی ورزشی نفت مسجدسلیمان خطاب به باشگاه تراکتور تبریز بیانیهای را صادر کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روز _دوشنبه پانزدهم اسفندماه_ تیم‌های فوتبال نفت مسجدسلیمان و نساجی مازندران در ورزشگاه شهید بهنام محمدی، بیست‌ودومین بازی فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر را برابر هم به‌انجام رساندند و سرانجام با کامبک دیدنی شاگردان حمید مطهری به تساوی پرگل دو بر دو رضایت دادند. بیشتر از نتیجه این بازی، حاشیه‌ای عجیب تمام نگاه‌ها را به آن جلب کرد؛ در جریان بازی ناگهان یک تیغ موکت‌بُری از سوی هواداران نفت مسجدسلیمان به درون زمین و به سمت مهدی عبدی مدافع نساجی پرتاب شد، البته این تیغ موکت‌بُری از کنار صورت عبدی رد شد، اما احتمال داشت اتفاق ناگواری رخ بدهد.

در همین رابطه، اسماعیل اسماعیلی سرپرست تیم فوتبال نساجی اظهار کرد: به عنوان مدیر تیم نساجی باید بگویم شاید تا یکی دو سال آینده برای بازی با نفت به مسجدسلیمان نرویم، این حرف را به خاطر خودمان نمی‌گویم، به خاطر سلامت فوتبال چنین حرفی می‌زنم، قسمت باز تیغ بُرنده به دست من رسید و ممکن بود به سر بازیکنان خودشان بخورد. علاوه بر باشگاه نساجی، باشگاه تراکتور که باید هفته آینده به مصاف تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان برود، در اطلاعیه‌ای به سازمان‌لیگ اعلام کرد با توجه به اتفاقات بازی دو تیم نفت مسجدسلیمان و نساجی مازندران، در صورت صحت گزارش‌های واصله از اتفاقات ورزشگاه بهنام محمدی، این تیم به مصاف نفت مسجد سلیمان نخواهد رفت.

پس از این حواشی عجیب و تصمیمات دو باشگاه نساجی و تراکتور، باشگاه نفت مسجدسلیمان به ادعای تراکتوری‌ها واکنش نشان داد:

" باید خطاب به باشگاه تراکتور که در اقدامی غیرحرفه‌ای و احساسی طبق صحبت‌های بدون اساس باشگاه نساجی عنوان کرده به‌خاطر حفظ جان اعضای تیمش به مسجدسلیمان سفر نمی‌کند؛ بگوییم شما اولین تیمی نیستید که قرار است در شهر اولین فوتبال بازی کنید.

اگر شما برای نتیجه‌گیری به‌دنبال متوسل‌شدن به عوامل دیگری هستید، این جای خود را دارد، اما نکته قابل تأمل این است که مدیرعامل این باشگاه خود در گذشته جزو اعضای هیئت‌مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان بودند و سوال این است که آقای مدیر چطور آن زمان در مسجدسلیمان امنیت بود و حالا نه؟!

فراموش نمی‌کنیم که همین چند روز پیش باشگاه تراکتور برای بازی در آبادان دست به چنین اقداماتی زد و باید بگوییم کارهای شما برای تخریب تیم‌های خوزستانی نخ‌نما شده بود و لطفاً تا این اندازه به مردم فوتبال فهم خوزستان و شهر مسجدسلیمان توهین نکنید. "

کد خبر 646373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.