۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۷
گوشی سامسونگ گلکسی M14 5G عرضه شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی سامسونگ گلکسی M14 5G با تراشه Exynos 1330 عرضه شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی سامسونگ گلکسی M14 5G که اخیراً عرضه شده است، دارای نمایشگر ۶.۶ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۱۰۸۰ * ۲۴۰۸ پیکسل و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز است. این محصول با استفاده از رابط کاربری One UI Core 5 مبتنی بر سیستم‌عامل Android 13 OS اجرا می‌شود.

گوشی سامسونگ گلکسی M14 5G دارای یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی است، دوربین پشتی آن نیز دارای حسگر ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی و یک دوربین تشخیص عمق دو مگاپیکسلی است. این محصول از تراشه Exynos 1330 بهره می‌برد و با چهار گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است. البته کاربران می‌توانند با استفاده از کارت حافظه microSD حافظه این محصول را تا یک ترابایت افزایش دهند.

انرژی مورد نیاز گوشی سامسونگ گلکسی M14 5G با استفاده از یک باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‎‌شود و از فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی بهره می‌برد. این محصول از سیم‌کارت دوگانه، شبکه 5G، Wi-Fi 802.11ac، بلوتوث 5.2، NFC، GPS، یک پورت USB-C، حسگر اثرانگشت در لبه کناری و یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری استفاده می‌کند.

ابعاد گوشی سامسونگ گلکسی M14 5G 9.4 * ۷۷.۲ * ۱۶۶.۸ میلی‌متر و وزن آن تقریباً ۲۰۶ گرم است. این محصول در دو نسخه عرضه می‎‌شود؛ نسخه اول دارای چهار گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی است، در حالی که نسخه دوم با چهار گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. قیمت این گوشی هوشمند تقریباً ۲۲۵ دلار ارزیابی شده است و در سه رنگ آبی، مشکی و نقره‌ای عرضه می‌‎شود.

کد خبر 646329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.