۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴
زلزله‌های ۱۲ ساعت گذشته در کشور

در ۱۲ ساعت گذشته، زمین‌لرزه‌هایی در مقیاس‌های مختلف خراسان رضوی و هرمزگان را لرزاند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بر اساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور، ساعت ۰۵:۴۷ بامداد امروز _یکشنبه بیست‌ویکم اسفندماه_ زلزله ۳.۹ ریشتری مراوه تپه در استان گلستان را لرزاند، این زلزله در عمق ۱۰ کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله ۱۸ کیلومتری مراوه تپه استان گلستان و ۴۶ کیلومتری گرماب استان خراسان شمالی رخ داده و طول جغرافیایی آن ۵۶.۰۰ درجه شرقی و عرض جغرافیایی آن ۳۸.۰۶ درجه شمالی بوده است.

فارس لرزید

ساعت ۱۲:۳۰ امروز زلزله ۲.۸ ریشتری سرگز در استان هرمزگان را لرزاند، این زلزله در عمق ۱۰ کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله ۱۷ کیلومتری سرگز استان هرمزگان و ۴۶ کیلومتری فاریاب در استان کرمان رخ داده و طول جغرافیایی آن ۵۶.۷۶ درجه شرقی و عرض جغرافیایی آن ۲۷.۰۷ درجه شمالی بوده است.

زمین‌لرزه در «چکنه»

ساعت ۱۴:۱۲ امروز زلزله ۲.۸ ریشتری چکنه در استان خراسان رضوی را لرزاند، این زلزله در عمق ۱۰ کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله ۱۰ کیلومتری چکنه در استان خراسان رضوی و ۳۵ کیلومتری فیروزه در استان خراسان رضوی رخ داده و طول جغرافیایی آن ۵۸.۵۸ درجه شرقی و عرض جغرافیایی آن ۳۶.۶۰ درجه شمالی بوده است.

زلزله ۲.۶ ریشتری بار دیگر چکنه را لرزاند

همچنین بار دیگر ساعت ۱۴:۲۶ امروز زلزله ۲.۶ ریشتری چکنه در استان خراسان رضوی را لرزاند، این زلزله در عمق ۷ کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله ۲۸ کیلومتری چکنه در خراسان رضوی و ۳۰ کیلومتری همت‌آباد در خراسان رضوی رخ داده و طول جغرافیایی آن ۵۸.۵۴ درجه شرقی و عرض جغرافیایی آن ۳۶.۵۷ درجه شمالی بوده است.

کد خبر 646176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.