زمین‌لرزه‌های ۲۴ ساعت گذشته در کشور / روز پر زلزله‌ در ایران

در ۲۴ ساعت گذشته، زمین‌لرزه‌هایی در مقیاس‌های مختلف استان‌های آذربایجان غربی، مازندران و بوشهر را لرزاند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بر اساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور، ساعت ۱۱:۵۶ روز گذشته _چهارشنبه هفدهم اسفندماه_ زلزله ۴.۴ ریشتری سرباز در استان سیستان و بلوچستان را لرزاند، این زلزله در عمق ۱۰ کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله ۱۳ کیلومتری سرباز و ۲۹ کیلومتری آشار رخ داده و طول جغرافیایی آن ۲۶.۶۴ شمالی و ۶۱.۳۸ شرقی بوده است.

روز پر زلزله استان فارس

ساعت ۱۸:۲۲ روز گذشته _چهارشنبه هفدهم اسفندماه_ زلزله ۳.۴ ریشتری خشت فارس را لرزاند، این زلزله در عمق شش کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله در ۱۸ کیلومتری خشت فارس و ۱۸ کیلومتری کنار تخته فارس رخ داده و طول جغرافیایی آن ۲۹.۶۹ شمالی و ۵۱.۴۵ شرقی بوده است.

همچنین بار دیگر شب گذشته _چهارشنبه هفدهم اسفندماه_ ساعت ۲۰:۵۶ امروز زلزله ۳.۱ ریشتری درز در استان فارس را لرزاند، این زلزله در عمق ۱۰ کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله در ۱۲ کیلومتری درز استان فارس و ۳۴ کیلومتری رویدر هرمزگان رخ داده و طول جغرافیایی آن ۲۷.۷۷ شمالی و ۵۵.۳۸ شرقی بوده است.

خنج لرزید

ساعت ۲۱:۳۰ شب گذشته _چهارشنبه هفدهم اسفندماه_ زلزله ۳.۳ ریشتری خنج استان فارس را لرزاند، این زلزله در عمق ۱۰ کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله در ۱۵ کیلومتری خنج و ۲۸ کیلومتری محمله استان فارس رخ داده و طول جغرافیایی آن ۲۷.۹۴ شمالی و ۵۳.۲۹ شرقی بوده است.

خنج استان فارس روی مدار زلزله

همچنین ساعت ۲۱:۴۱ شب گذشته _چهارشنبه هفدهم اسفندماه_ زلزله ۳.۲ ریشتری خنج استان فارس را لرزاند، این زلزله در عمق ۱۰ کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله در ۱۵ کیلومتری خنج و ۲۹ کیلومتری محمله استان فارس رخ داده و طول جغرافیایی آن ۲۷.۹۴ شمالی و ۵۳.۳۰ شرقی بوده است.

زلزله ۳.۴ ریشتری در کازرون

ساعت ۲۳:۳۷ شب گذشته _چهارشنبه هفدهم اسفندماه_ زلزله ۳.۴ ریشتری کازرون استان فارس را لرزاند، این زلزله در عمق ۱۰ کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله در ۱۵ کیلومتری کازرون و ۲۸ کیلومتری کنار تخته استان فارس رخ داده و طول جغرافیایی آن ۲۹.۶۷ شمالی و ۵۱.۵۱ شرقی بوده است.

کد خبر 646546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.