جو روانی و رسانه‌ای درباره مسمومیت باید به صورت منطقی مدیریت شود

وزیر آموزش و پرورش گفت: نگرانی‌های رسانه‌ای درباره موضوع مسمومیت دانش آموزان وجود دارد که این جو روانی باید به صورت منطقی مدیریت شود.

به گزارش ایمنا، یوسف نوری عصر امروز-دوشنبه ۱۵ اسفندماه- در حاشیه برگزاری همایش یاریگران سلامت دانش آموزان به خبرنگاران، و درباره تدابیر اتخاذ شده برای کنترل جو روانی و استرس ایجاد شده در ماجرای مسمومیت دانش‌آموزان، اظهار کرد: جلسات متعددی در این راستا برگزار شده است و بسیاری از دستگاه‌های مرتبط درگیر رسیدگی به موضوع مسمومیت دانش‌آموزان هستند.

وی افزود: امروز رهبر معظم انقلاب امروز در بیانات شان تاکید کردند که این موضوع در اولویت دستگاه‌های مرتبط و سایر دستگاه‌ها قرار بگیرد؛ بنابراین ما در روز ۲ جلسه مفصل درباره مسمومیت دانش‌آموزان برگزار می‌کنیم.

وزیر آموزش و پرورش گفت: بعد از این مراسم هم درباره مسمومیت دانش‌آموزان جلسه‌ای داریم و در آنجا تعیین تکلیف می شود که هرکدام از دستگاه‌ها از جمله رسانه ها چه اقداماتی را انجام دهند.

به گفته وی، اکنون نگرانی‌ها در این رابطه کاهش یافته است اما دغدغه های رسانه‌ای وجود دارد که این جو روانی را باید به صورت منطقی مدیریت کنیم.

نوری گفت: در درون مدارس براساس قواعد موجود اگر موردی اتفاق بیفتد، اورژانس وارد خواهد شد و به طور طبیعی تمام کنترل‌ها انجام می‌شود و اینطور نیست که کنترلی انجام نشود.

کد خبر 646002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.