هیچ دانش‌آموزی در بیمارستان بستری نیست

آموزش‌وپرورش استان اصفهان درباره مسمومیت دانش‌آموزان مدارس سمیرم، برخوار و ناحیه چهار اصفهان که دچار مسمومیت شدند، توضیحاتی ارائه کرد.

جلال سلمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ضمن تأیید خبر مسمومیت دانش‌آموزان مدارس سمیرم، برخوار و مدرسه حضرت زینب ناحیه چهار اصفهان، اظهار کرد: از آنجایی که سلامت تمام دانش‌آموزان برای عوامل مدرسه ارجحیت دارد، مسئولان مدارس بلافاصله با اورژانس تماس گرفته تا از سلامت همه دانش‌آموزان اطمینان حاصل کنند.

وی با اشاره به مسمومیت ۹ نفر از دانش‌آموزان و دو نفر از همکاران در مدرسه حضرت زینب ناحیه چهار اصفهان، افزود: این تعداد از محصلان و همکاران پس از استحضار بدحالی و اظهار سوزش گلو از مسئولان مدرسه درخواست بررسی و معاینه را داشتند و پس از آن مسئولان مدرسه برای کسب اطمینان از سلامت دانش‌آموزان با اورژانس تماس گرفتند و موضوع را بررسی کردند.

سخنگوی اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان ادامه داد: پس از بررسی و معاینات لازم در مراکز درمانی، حال دانش‌آموزان مساعد بوده و اکنون تمام دانش‌آموزان و همکاران باحال خوب و مساعد روانه منزل شدند.

وی درباره مسمومیت هشت نفر از دانش‌آموزان مدرسه حاج قاسم سلیمانی شهرستان برخوار اصفهان، تصریح کرد: این تعداد دانش‌آموز پس از مراجعه به مرکز درمانی و معاینات لازم با وضعیت مساعد مرخص شده‌اند.

سلمانی ضمن اشاره به مسمومیت ۱۴ نفر از دانش‌آموزان دو مدرسه بانو صادقی و صداقت در یک ساختمان دو طبقه شهرستان سمیرم، گفت: این دانش‌آموزان نیز با اظهار سوزش گلو از مسئولان مدرسه درخواست بررسی و معاینه را داشتند که پس از مراجعه به مراکز درمانی شهرستان با حال خوب مرخص شدند.

وی با بیان اینکه تمام دانش‌آموزان باحال خوبی روانه منزل شدند و هیچ دانش‌آموزی اکنون در مراکز درمانی بستری نیست، خاطرنشان کرد: علت این موضوع در حال بررسی است. خانواده بزرگ آموزش و پرورش استان اصفهان به‌ویژه دانش‌آموزان و والدین از توجه به اخبار کذب و شایعاتی که با هدف ایجاد دلهره، استرس و سلب اعتماد از محیط آموزشی در حال انتشار است، پرهیز و اخبار مربوط به مدارس را از طریق مسیرهای ارتباطی معتبر پیگیری کنند.

کد خبر 645975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
    0 0
    اگه به نحوی و هردلیلی و هرکجا دختران و پسران مسموم شده یا نشده را تهدید کردن به هیچ وجه تهدید نشن ترو قران تهدید نشین پدران و مادران به بچه هایتان بگید هرکاری کردید خوب کاری کردید ما میدونیم از این به بعد انشالا نمیکنید به بزرگتون میگید.من خودم هرکار زشتی که فکرشو بکنی انجام دادم تو عمرم تهدید دشمن خائن وطنی که از چاه اسرائیل شیطان تغذیه شدن نشدم الان دارم اصلاح میشم به یاری سربازان گمنام امام خامنه ای برادر خواهر ناموس تو ناموس من هم خاک تو هم خون من جان مادرتون یه مسمومیت ساده نگیرید مواظب بچه هاتون باشید هرکار زشتی قبلا کرده باشن به گردن من ما فریب و تسلیم فتنه و نقشه های شیطانی اسرائیل و امریکا نمیشویم هرگز. جانم هزاران بار فدای امام خامنه ای و فدای ایران و ایرانی و خاک و پرچم ناموس و مسلمین جهان. من یکی از عوامل مسموم کننده رو میشناسم
  • IR ۰۷:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
    0 0
    سلام چرا هیچ خبری از مدرسه مفتح لیمجیر نگذاشتید اون مدرسه هم دیروز بچه هاش مسموم شده بودن جلوی مدرسه پر آمبولانس بود