دشمنان از روحیه ایثار و شهادت ملت ایران هراس دارند

استاندار سمنان گفت: دشمنان ما به شدت از روحیه ایثار و شهادت ملت ایران هراس دارند و حضور حداکثری و حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، نمود عینی این روحیه ایثار و شهادت بود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران، سیدمحمدرضا هاشمی در نشست شورای استانی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت اظهار کرد: بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی در سطح جامعه، اهمیت دادن به فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی افزود: استان سمنان دارای شاخصه‌های ایثارگری ممتازی در دوران دفاع مقدس بوده که لازم است این ویژگی‌ها به مردم شناسانده شود، ازجمله اینکه نخستین روستای شهیدپرور کشور با تقدیم ۹۷ شهید به نظام جمهوری اسلامی در استان سمنان قرار گرفته و این استان نیز در طول دوران دفاع مقدس خوش درخشیده و نقش بسیار مؤثری در پیشبرد امور دفاعی ایفا کرده است.

استاندار سمنان ادامه داد: دشمنان ما به‌شدت از روحیه ایثار و شهادت ملت ایران هراس دارند و حضور حداکثری و حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، نمود عینی این روحیه ایثار و شهادت بود.

وی با بیان اینکه بهره‌گیری از مکتب حاج‌قاسم سلیمانی، دشمن را به زانو درخواهد آورد، گفت: توجه به فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی سیره و سلوک شهدا موفقیت‌های چشمگیری را برای نظام به ارمغان آورده، از این رو دیدار با خاندان مکرم شهدا و ایثارگران و گره‌گشایی از مشکلات آنان در طول سال باید به صورت مستمر در دستور کار مدیران باشد.

لازم به ذکر است که نشست شورای استانی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به ریاست استاندار سمنان با هدف بررسی طرح‌ها و پیشنهادهای دستگاه‌های عضو شورا در جهت اعتلای یاد و نام شهیدان، معرفی بهینه شهدا و ارائه دستاوردهای دوران دفاع مقدس با حضور مدیران دستگاه‌های فرهنگی استان در سالن جلسات کوثر استانداری برگزار شد.

کد خبر 645865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.