شاخص آلودگی هوای مناطق تهران؛ امروز ۱۵ اسفند

کیفیت هوا در کلان‌شهر تهران امروز در ساعت منتهی به ۱۰ صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۹۲ در وضعیت هوای سالم (زرد) ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، وضعیت هوای تهران امروز _دوشنبه پانزدهم اسفندماه_ به شرح زیر است:

امروز دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های باقرشهر با شاخص ۱۶۸، پیشوا با شاخص ۱۶۵، تهران پارک شکوفه با شاخص ۱۵۱، رباط کریم با شاخص ۱۵۹، شهریار با شاخص ۱۵۴، قرچک با شاخص ۱۶۱، ملارد با شاخص ۱۵۲ و ورامین با شاخص ۱۶۶ در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز) است.

سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های اسلام‌شهر با شاخص ۱۰۷، پردیس با شاخص ۱۰۴، دانشگاه تهران با شاخص ۱۰۸، شهرری منطقه ۲۰ با شاخص ۱۳۴، شهرداری مرکز منطقه ۱۲ با شاخص ۱۱۴، شهرداری منطقه چهار با شاخص ۱۱۴، شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۱۰۷، قدس با شاخص ۱۰۲ و منطقه ۱۵ با شاخص ۱۳۲ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های آتی‌ساز با شاخص ۵۳، بزرگراه محلاتی منطقه ۱۴ با شاخص ۶۲، اقدسیه منطقه یک با شاخص ۵۶، پارک رازی با شاخص ۸۰، پاسداران با شاخص ۹۶، پونک با شاخص ۶۳، تربیت مدرس منطقه شش با شاخص ۷۴، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۷۴، دماوند با شاخص ۷۷، ژئوفیزیک با شاخص ۸۱ و ستاد بحران منطقه هفت با شاخص ۸۱ در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد.

همچنین سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های سلامت با شاخص ۸۸، شادآباد منطقه ۱۸ با شاخص ۸۳، شریف منطقه ۲ با شاخص ۹۶، شهرداری منطقه دو با شاخص ۵۹، شهرداری منطقه ۱۰ با شاخص ۹۴، شهرداری منطقه ۱۱ با شاخص ۱۰۰، شهرداری منطقه ۱۶ با شاخص ۷۹، شهرداری منطقه ۲۱ با شاخص ۹۳، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۸۸، علم و صنعت با شاخص ۷۵، گلبرگ منطقه هشت با شاخص ۸۸ و مسعودیه منطقه ۱۵ با شاخص ۷۴ در وضعیت هوای قابل قبول (زرد) قرار دارد.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

کد خبر 645834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.