برپایی بازارچه نوروزی کارآفرینان بهزیستی در سمنان

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان سمنان از برپایی بازارچه نوروزی فروش محصولات خانگی، صنایع دستی و محصولات غذایی جامعه هدف بهزیستی توسط اداره بهزیستی شهرستان در روزهای نهم تا دوازهم اسفندماه خبر داد.

راضیه کرم‌الدین در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مددجویان سازمان بهزیستی در بیشتر زمینه‌های فنی، هنری و کارآفرینی دارای خلاقیت‌ها و توانمندی‌هایی هستند که باید از طریق ابزارهای مختلف معرفی شوند.

وی با اشاره به طرح‌های اشتغال‌زایی بهزیستی برای جامعه هدف این سازمان، افزود: برگزاری نمایشگاه و حتی بازارچه‌هایی برای فروش محصولات، از راه‌های مهم تبلیغات و افزایش فروش محصولات تولیدی این مددجویان است که به نوبه خود می‌تواند سهم ارزنده‌ای در افزایش و تقویت اشتغال داشته باشد.

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان سمنان از برگزاری برنامه‌های مشابه بازارچه در طول سال خبر داد و تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته سعی می‌شود هر فصل یک نمایشگاه یا بازارچه فروش محصولات برگزار و توانمندی‌های جامعه هدف، بیشتر به شهروندان معرفی شود.

وی با اشاره به اینکه تعداد غرفه‌های این بازارچه، برابر با ۲۹ غرفه است، خاطرنشان کرد: در این بازارچه محصولات مختلف در زمینه صنایع دستی، صنایع چوبی، پوشاک، زیورآلات و محصولات غذایی در معرض فروش بود و در روزهای نهم تا دوازدهم اسفندماه با مشارکت هیئت ورزش‌های معلولان و جانبازان در محل سالن ورزشی اختصاصی این هیئت برگزار شد.

کد خبر 645815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.