گوشی‌های هوشمند UMIDIGI G2 و C2 چه مشخصاتی دارند؟

شرکت UMIDIGI آخرین گوشی‌های هوشمند خود به نام C2 و G2 را به صورت جهانی عرضه خواهد کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی‌های UMIDIGI G2 و C2 که قرار است وارد بازار جهانی شود، دارای نمایشگر ۶.۵۲ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۷۲۰ * ۱۶۰۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۸۰ هرتز هستند. این محصولات از تراشه مدیاتک Helio A22 بهره می‌برند و با سه گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه هستند، البته کاربران می‌توانند حافظه ذخیره‌سازی آن را با استفاده از کارت حافظه microSD تا ۲۵۶ گیگابایت افزایش دهند.

هر دو گوشی هوشمند UMIDIGI G2 و C2 از دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین تشخیص عمق دو مگاپیکسلی بهره می‌برند. دوربین سلفی به کار رفته در این محصولات نیز به حسگر پنج مگاپیکسلی مجهز شده است. انرژی مورد نیاز این گوشی‌های هوشمند با استفاده از یک باتری ۵۱۵۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌‎شود و از فناوری شارژ ۱۰ واتی بهره می‌برد. این محصولات با استفاده از سیستم‌عامل Android 13 OS اجرا می‌‎شود و از سیم‌کارت دوگانه بهره می‌برد.

محصولات یادشده از Google Play، بلوتوث 5.0، GPS، فناوری تشخیص چهره هوشمند، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری و رادیو FM پشتیبانی می‌کند. گوشی هوشمند UMIDIGI G2 در رنگ طلایی عرضه می‎‌شود، در حالی که گوشی UMIDIGI C2 در رنگ مشکی گرافیتی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. این محصولات با قیمت ۷۹.۹۹ دلار عرضه می‎‌شوند.

کد خبر 645250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.