طرح شهر ایتالیایی برای حمایت از استفاده پایدار آب

ساردینیای ایتالیا در راستای حمایت از استفاده پایدار از آب به نصب و استفاده از کنتورهای هوشمند پرداخته است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، ساردینیا اعلام کرده است که توزیع‌کننده آب جزیره در راستای کاهش هدررفت و حمایت از مصرف مسئولانه‌تر و پایدارتر آب، از این پس کنتورهای آب اولتراسونیک یک شرکت فناوری آمریکایی به نام آیترون را به کار می‌گیرد که محصولات و خدماتی را برای مدیریت انرژی و منابع آب ارائه می‌دهد. این شهر از هم‌اکنون به‌عنوان بخشی از یک برنامه جایگزینی بزرگ، در حال استقرار کنتورهای آب اولتراسونیک مجهز به امکان ارتباطات دوطرفه با دقت بالا و دسترسی به اطلاعات کلیدی مانند تشخیص نشت و جریان معکوس آب است.

کنتورهای هوشمند آب امکان استفاده از قدرت داده‌ها و بهره‌گیری از آن را برای مدیریت بهتر استفاده و توزیع آب در دومین جزیره بزرگ دریای مدیترانه فراهم می‌آورد، چراکه فناوری اندازه‌گیری هوشمند آیترون امکان دسترسی مکرر توزیع‌کننده آب جزیره را به داده‌های دقیق فراهم می‌آورد و به‌واسطه آلارم‌های داخلی کنتورها این شرکت می‌تواند به سرعت نشت‌ها را در شبکه آب خود شناسایی کند تا از هدررفت آب پیشگیری به عمل آید. این کنتورها همچنین دارای گواهی استاندارد جدید در دقت اندازه‌گیری مصرف آب در جریان‌های کم و افزایش دقت در صورت‌حساب مشتری است و ابزار پایه‌ای برای مدیریت کارآمدتر منابع ایجاد می‌کند.

طرح شهر ایتالیایی برای حمایت از استفاده پایدار آب

اداره توزیع‌کننده آب ساردینیا پس از نصب کامل کنتورهای هوشمند آب می‌تواند قرائت‌های کنتور را از راه دور جمع‌آوری، الگوهای مصرف بیش از حد مجاز را به‌راحتی شناسایی و برای رفع مشکلات اقدام کند. از سوی دیگر این کنتورها فاقد قطعات متحرک و دارای طول عمر و کارایی بالا است که این امر از هزینه‌های نگهداری، تعمیر و تعویض اضافی جلوگیری می‌کند و می‌تواند بینشی در مورد سلامت شبکه آب شهر فراهم آورد.

قابلیت تجزیه و تحلیل پیشرفته این کنتورها در بهبود کارایی دستگاه و به دست آوردن اطلاعات دقیق آب مؤثر است که با توجه به ضرورت بدیهی تلقی نکردن آب و محافظت و مدیریت آن به بهترین نحو ممکن، قابلیت چشمگیر و ارزشمندی برای بهبود کیفیت خدمات، تسریع زمان فعالیت و کاهش هزینه‌ها به‌شمار می‌رود.

ساردینیا اظهار کرد که کنتورهای هوشمند آب اولتراسونیک برای حفظ بالاترین سطح دقت در بعضی از چالش‌برانگیزترین شرایط ساخته شده است که به ارائه بهبودهایی طولانی‌مدت در آب‌وهوای جزیره ساردینیا کمک می‌کند.

کد خبر 645093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.