آشنایی با هولوگرام و کاربردهای آن

لیبل‌ هولوگرام به وسیله تکنولوژی لیزر تهیه و تولید شده و به شکل برچسب‌هایی در می‌آید.

لیبل‌های هولوگرام تصاویری سه بعدی می‌باشند که به وسیله تکنولوژی لیزر تهیه و تولید شده و به شکل برچسب‌هایی در می‌آیند. این لیبل‌ها بر روی محصولات جلوه بصری خاصی را ایجاد می‌کنند و زیبایی محصولات را افزایش می‌دهند. همین موضوع از جمله دلایل استفاده از هولوگرام‌ها به شمار می‌رود.

هولوگرام‌ها را مطمئن‌ترین لیبل‌های روی محصولات تعریف می‌کنند. چرا که پس از تولید آن امکان تکثیر مجدد آن به هیچ وجه میسر نخواهد بود. این لیبل‌ها نشان‌دهنده اصالت، کیفیت و اورجینال بودن محصولات هستند. به طوری که مشتریان با مشاهده این لیبل روی کالاها خرید خود را با اطمینان بیشتری انجام خواهند داد.

هولوگرام‌ها علاوه بر اینکه امنیت کافی را برای انواع محصولات ایجاد می‌کنند، می‌توانند جلوه جذاب و چشم گیری را نیز به محصولات بدهند. همین موضوع باعث شده تا مشتریان آنها افزایش داشته باشد.

از خصوصیات جالب این لیبل‌های هولوگرام می‌توان به نمایش تصاویر سه بعدی نیز اشاره کرد. بدین شکل حتی در صورت به کار گیری روش‌های کپی برداری نوین و پیشرفته نیز به هیچ وجه امکان جعل آنها میسر نخواهد بود. البته کپی برداری با هیچ شیوه دیگری نیز انجام نخواهد شد.

لیبل‌های هولوگرام را به هیچ وجه نمی‌توانید به سادگی از سطوح کالاها جدا کنید. چنانچه این برچسب‌ها از روی محصولات جدا شوند، نمی‌توانید دیگر از آنها استفاده نمایید.

یک سری تصاویر در برچسب‌های هولوگرام وجود دارند که دارای چند کد مخفی هستند. این کدها به هیچ عنوان تحت تاثیر نور معمولی قابل مشاهده نیستند. البته صاحبان اصلی این لیبل‌ها و تولید کنندگان آنها از محل قرارگیری آنها مطلع می‌باشند.

همچنین شما می‌توانید این برچسب‌های هولوگرام را در انواع رنگ، اشکال، تیراژ و اندازه‌های مختلف تولید نمایید. این مورد از دیگر مزایای این محصولات می‌باشد که بسیار مهم به شمار می‌رود.

کاربرد هولوگرام

لیبل‌های هولوگرام از کاربردهای مختلفی در انواع صنایع برخوردار می‌باشند. کاربرد اصلی این لیبل‌ها ایجاد امنیت و اثبات اصل و اورجینال بودن محصولات می‌باشد. مشتریان با مشاهده آنها بر روی محصولات مورد نظر خود اطمینان کافی را از اصالت محصولات کشف خواهند نمود. علاوه بر این لیبل‌های هولوگرام جهت تبلیغات کالاها نیز به کار گرفته می‌شوند. این برچسب‌ها، پیشرفت و رشد برندها را نیز به دنبال دارند.

از هولوگرام‌ها برای احراز هویت افراد نیز استفاده می‌نمایند. علاوه بر آن، در کارت‌های شناسایی شرکت و کمپانی‌ها نیز استفاده می‌شوند.

کپی برداری و جعل آثار هنرمندان از رایج‌ترین تخلفاتی است که در این حرفه رخ می‌دهد. از لیبل‌های هولوگرام جهت جلوگیری از وقوع آنها کمک گرفته می‌شود.

مدارک معتبر بین‌المللی، اوراق بهادار، انواع چک‌ها و گواهینامه‌های رانندگی از مواردی هستند که این برچسب‌ها بر روی آنها قرار دارند.

آشنایی با هولوگرام و کاربردهای آن

مزایای هولوگرام

پیشتر به بررسی خصوصیات و کاربردها و فواید خرید هولوگرام‌ اشاره کردیم. این برچسب‌ها دارای مزایای زیادی می‌باشند که در سایر لیبل‌ها وجود ندارد. ویژگی‌های این لیبل‌ها باعث شده تا در میان لیبل‌های مشابه متمایز و متفاوت باشد. از هولوگرام‌ها به هیچ عنوان نمی‌توان کپی‌برداری کرد. این لیبل‌ها علاوه بر نمایش اصالت محصولات در زیبایی و بهتر دیده شدن آنها تاثیرگذار هستند. استفاده از این لیبل‌ها سبب افزایش قدرت برندها نیز می‌شود. هولوگرام‌ها از ماندگاری و مقاومت بالایی نیز برخوردار می‌باشند. به طوری که در شرایط آب و هوایی نامساعد نیز ثبات خود را حفظ می‌کنند. چنانچه این لیبل‌ها از روی محصولات برداشته شوند، رد آنها به وضوح قابل رویت خواهد بود. البته ممکن است این خصوصیات در انواع هولوگرام‌ها با کیفیت‌های متفاوت به یک میزان نباشد.

چاپ هولوگرام

از آنجایی که کپی برداری و جعل اسناد و مدارک همواره رواج داشته است، تهیه و تولید لیبل‌های هولوگرام برای اثبات اصالت محصولات بسیار حائز اهمیت می‌باشند. چرا که چاپ هولوگرام فرایند کپی برداری محصولات را مختل می‌کند. همین مورد سبب می‌شود تا لیبل‌های هولوگرام بر روی محصولات، مدارک و اسناد قرار بگیرند تا مانع از فعالیت افراد متخلف جهت کلاهبرداری شوند. چاپ لیبل هولوگرام سبب رشد و افزایش امنیت در بسیاری از موقعیت‌ها می‌گردد.

چاپ هولوگرام از طریق اشعه‌های لیزر تشکیل می‌شود. این نوع چاپ افزون بر آنکه به محصولات زیبایی و جذابیت بصری خاصی می‌دهند، سبب می‌شوند تا امنیت و اصالت کالاها نیز حفظ شود. به همین جهت از بسیاری از تخلفات احتمالی جلوگیری می‌شود. به طور معمول هولوگرام به رنگ نقره‌ای و رنگین کمانی است. این لیبل به شکل سه بعدی قابل مشاهده است و اطلاعات درج شده بر روی محصولات را حفظ می‌نماید. به‌گونه‌ای که از ایجاد آسیب و خدشه به آن جلوگیری می‌شود.

آشنایی با هولوگرام و کاربردهای آن

چاپ هولوگرام را می‌توانید به دو روش آماده و سفارشی انجام دهید. لیبل هولوگرام آماده دارای اندازه، رنگ و نقشی است که به طور پیش‌فرض آماده است و در مدت زمان کمی به چاپ می‌رسد. این در حالی است که هولوگرام سفارشی به نوشته و طرح مدنظر متقاضیان احتیاج دارد. این نمونه هولوگرام با توجه به علاقه، نیاز و سلیقه سفارش دهندگان انجام می‌گیرد.

چنانچه قصد سفارش چاپ لیبل هولوگرام را دارید، پیشنهاد می‌کنیم حتما به چندین نکته مهم نیز دقت ویژه‌ای داشته باشید. از آنجایی که چاپ هولوگرام دارای حساسیت بالایی است، آگاهی از اطلاعات مربوط به آن و نیز انواع آن از اهمیت بالایی برخوردار است. وجود علم و دانش کافی در این زمینه می‌تواند به شما در انتخاب درست کمک نماید.

به طور معمول از هولوگرام‌ها به عنوان برچسبی جهت اثبات اعتبار و اصالت محصولات استفاده می‌شود. به همین جهت می‌بایست به روش صحیحی انتخاب گردد. در این صورت تمایز محصولات از دیگر کالاهای مشابه آن‌ها نیز آسان‌تر خواهد شد. با این وجود پیشنهاد می‌کنیم سفارش چاپ هولوگرام را به شرکت‌هایی بسپارید که در این حوزه معتبر و دارای سوابق چند ساله باشند.

برگرفته از وب سایت https://www.iran-hologram.com/

کد خبر 645022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.