ساعت هوشمند Redmi Watch 3 Lite به‌زودی وارد بازار جهانی می‌شود

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که ساعت هوشمند Redmi Watch 3 Lite در چند روز آینده وارد بازار جهانی می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، ازآنجاکه ساعت هوشمند Redmi Watch 3 Lite با شماره مدل M2247W1 در وب‌سایت NRRA مشاهده شده است به زودی وارد بازار جهانی خواهد شد. هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد ویژگی‌ها و مشخصات این گجت پوشیدنی در دسترس قرار نگرفته است. ماه گذشته ساعت هوشمند Redmi Watch 3 Lite با یک باتری داخلی ۲.۸۷ ولتی پلیمر لیتیوم یون با پشتیبانی از بلوتوث v5 در وب‌سایت EEC مشاهده شده بود.

ساعت هوشمند Redmi Watch 3 نیز که در ماه دسامبر سال گذشته عرضه شد، دارای نمایشگر ۱.۷۵ اینچی AMOLED مربعی شکل با رزولوشن HD، میزان روشنایی ۶۰۰ نیت و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز است. این محصول تا ۵۰ متر زیر آب نیز مقاوم است. این گجت پوشیدنی به حسگرهای ضربان قلب و اکسیژن خون و ردیاب‌های خواب و استرس همچنین ردیاب چرخه قاعدگی زنان مجهز شده است.

ساعت هوشمند Redmi Watch 3 از بیش از ۱۲۰ حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند و دارای GPS داخلی برای ردیابی کردن فعالیت‌های بیرون از محیط منزل است. این محصول به منظور برقراری تماس تلفنی از بلوتوث بهره می‌برد. انرژی مورد نیاز آن نیز با استفاده از یک باتری ۲۸۹ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود که با یک بار شارژ تا ۱۲ روز دوام می‌آورد.

کد خبر 644812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.