ساعت هوشمند شیائومی واچ S1 چه زمانی عرضه می‌شود؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که ساعت هوشمند شیائومی واچ S1 احتمالا سه ماه اول سال ۲۰۲۲ میلادی در اروپا و آسیا عرضه خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، انتظار می‌رود که ساعت هوشمند جدید شرکت شیائومی به نام واچ S21 سه ماه اول ۲۰۲۲ میلادی در بازارهای مختلف سراسر جهان مانند اروپا، اندونزی، مالزی و سنگاپور عرضه شود. البته گفته شده است که این گجت پوشیدنی وارد بازار هند نیز خواهد شد، اما این خبر هنوز مورد تأیید قرار نگرفته است. ساعت هوشمند شیائومی واچ S21 در واقع نسل بعدی ساعت‌های هوشمند سری Mi Watch Colour، Mi Watch Revolve و Mi Watch Revolve Active است.

متأسفانه مشخصات ساعت جدید شرکت شیائومی فعلاً در دسترس قرار نگرفته است، اما می‌توان با توجه به ساعت‌های نسل قبل متوجه ویژگی‌های کلی ساعت جدید شد. ساعت هوشمند Mi Watch Revolve Active که در ماه جولای معرفی شده است از قابلیت‌های متنوعی مانند سیستم نظارت بر اکسیژن خون SpO2، ردیاب ۲۴ ساعته ضربان قلب، ردیاب خواب و نشانگر استرس و انرژی بهره می‎‌برد. این محصول در برابر نفوذ آب مقاوم است و در ۶ رنگ مختلف در اختیار کاربران قرار گرفته است.

ساعت هوشمند Mi Watch Revolve Active از دستیار هوشمند آمازون پشتیبانی می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد موسیقی در حال پخش را کنترل کنند. این گجت پوشیدنی از ۱۱۷ حالت ورزشی، بیش از ۱۱۰ واچ فیس و سیستم موقعیت یاب داخلی GPS پشتیبانی می‌کند. محصول ذکر شده از نمایشگر رنگی دایره‌ای شکل با ابعاد ۳.۵۳ سانتی‌متر بهره می‌برد، عمر باتری آن نیز ۱۴ روز است. انتظار می‌رود که اطلاعات کافی در مورد ساعت هوشمند شیائومی واچ S21 تا پایان سال منتشر شود.

کد خبر 542006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.