مستند «آستین خالی» روایتی متفاوت از زندگی شهید خرازی

مستند «آستین خالی» روایتی است از زندگی سردار شهید حاج‌حسین خرازی که با حمایت حوزه هنری استان اصفهان ساخته شده است.

به گزارش ایمنا، مستند «آستین خالی» روایتی است از زندگی سردار شهید حاج‌حسین خرازی است که در ۵۲ دقیقه به تهیه‌کنندگی سیدمجتبی خیام‌الحسینی و کارگردانی سیدمهدی خیام‌الحسینی با حمایت حوزه هنری استان اصفهان ساخته شده است.

این مستند در ساعت ۱۰ صبح روز جمعه دوازدهم اسفندماه در پردیس سینمایی ساحل، سالن نصف جهان با حضور جمعی از رزمندگان، هنرمندان و اهالی فرهنگ اصفهان به نمایش درخواهد آمد.

وجه تمایز این مستند با مستندهای ساخته شده از شهید خرازی در روایت رزمندگانی است که کمتر دیده شده‌اند و خاطرات آنها بیان شده است، مانند بی‌سیم‌چی‌ها، رانندگان و افرادی که با شهید خرازی ارتباط نزدیک داشته‌اند.

کارگردان این فیلم گفت: در این مستند سعی کردیم به ابعاد مختلف شخصیت شهید خرازی بپردازیم و زوایای کمتر دیده شده شخصیت ایشان را روایت کنیم.

وی افزود: پیام ما برای نسل امروز این است که چگونه می‌توان مانند شهید خرازی با توکل به خدا و توسل به اهل بیت (ع) و همت مضاعف کارهای بزرگی انجام داد، به گونه‌ای که در تاریخ برای همیشه ماندگار شود.

خیام‌الحسینی اضافه کرد: با نگاه به روش و منش شهید خرازی می‌توانیم بر مشکلات کنونی کشور غلبه کنیم و مسیر جدیدی را پیش روی انقلاب اسلامی قرار دهیم.

کد خبر 644642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.