بهسازی زمین‌های ورزشی سطح شهر

شهردار زرند با بیان اینکه در راستای بهسازی زمین‌های ورزشی سطح شهر، عملیات جمع‌آوری چمن فرسوده زمین ورزشی شهید آورین انجام شده است، گفت: بهسازی و توسعه زمین‌های ورزشی می‌تواند نقش موثری در رونق ورزش جوانان و نوجوانان داشته باشد.

علی ضیاءالدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از تخلیه قطعات کارخانه تولید آسفالت شهرداری خبر داد و اظهار کرد: این کارخانه ۱۲۰ تنی طی چند ماه آینده آماده بهره‌برداری خواهد شد.

وی افزود: یکی از برنامه‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر زرند ساماندهی آسفالت معابر است که با خرید این مجموعه به طور قطع می‌توان سال آینده را سال نهضت واقعی آسفالت شهر زرند برشمرد.

شهردار زرند با بیان اینکه این کارخانه با ۲۴ تریلر در حال حمل قطعات به سمت شهر زرند است، خاطرنشان کرد: عملیات تخلیه کارخانه ماسه‌شویی این مجموعه انجام شده است و به زودی سایر قطعات نیز وارد شهر خواهد شد.

ضیاء‌الدینی ادامه داد: کلنگ احداث این مجموعه بیست‌ویکم بهمن‌ماه به زمین زده شده است و اکنون عملیات اجرایی و فونداسیون کارخانه در حال انجام است.

وی با بیان اینکه در راستای بهسازی زمین‌های ورزشی سطح شهر، عملیات جمع‌آوری چمن فرسوده زمین ورزشی شهید آورین انجام شده است، اضافه کرد: بهسازی و توسعه زمین‌های ورزشی می‌تواند نقش مؤثری در ورزش جوانان و نوجوانان داشته باشد.

شهردار زرند تاکید کرد: اولویت شهرداری در سال آینده تعویض چمن این زمین‌ها خواهد بود و شهرداری به دنبال استفاده از ظرفیت‌های موجود در راستای توسعه ورزش شهر است.

ضیاء‌الدینی ادامه داد: این اقدامات در راستای آماده‌سازی فضایی جهت ورزش و آمادگی‌های جسمانی جوانان در سطح محلات، ارتقای سلامت جسمانی و ایجاد شور و نشاط شهروندان انجام خواهد شد.

وی گفت: عملیات هرس درختان برای رشد تاج و ریشه و متناسب‌سازی درختان با فضای سبز شهر ضروری است، از همین رو این طرح به صورت دوره‌ای در فضای سبز معابر و پارک‌های سطح شهر اجرا می‌شود.

شهردار زرند افزود: هرس درختان و درختچه‌های فضای سبز سطح شهر به منظور حذف شاخه‌های آفت‌زده، بیمار و خشک، جریان بهتر هوا میان شاخ و برگ درختان و رسیدن نور کافی در تمام سطح فضای سبز شهر در حال انجام است.

کد خبر 644618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.