هواشناسی امروز ایران + پیش‌بینی فردا

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، وضعیت هوای کشور را تشریح کرد.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: امروز _سه‌شنبه نهم اسفندماه_ در مناطقی از جنوب اصفهان، شرق کهگیلویه‌وبویراحمد، فارس، جنوب یزد، کرمان، سیستان‌وبلوچستان، شمال هرمزگان و خراسان جنوبی، بارش باران، گاهی رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و در ارتفاعات، بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: فردا در بخش‌هایی از کرمان، سیستان و بلوچستان و شمال هرمزگان، بارش ادامه خواهد داشت و روز پنجشنبه یازدهم اسفندماه، در این نواحی شرایط ابرناکی و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود. همچنین برای روز جمعه دوازدهم اسفندماه، در بیشتر مناطق کشور آسمان صاف پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با بیان اینکه روز شنبه در ارتفاعات البرز مرکزی و غرب کشور بارش پراکنده انتظار می‌رود، تصریح کرد: در روز جمعه در نواحی شمال غرب و شنبه در مناطق شمال غرب، غرب و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز، وزش باد شدید و در مناطق مستعد، خیزش گردوخاک بیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز در نواحی جنوب شرق کشور کاهش نسبی دما انتظار می‌رود و در دو روز آینده در سواحل دریای خزر شاهد روند افزایشی دما و پنجشنبه کاهش نسبی دما خواهیم بود، خاطرنشان کرد: وضعیت کنونی هوای استان اصفهان، نیمه ابری تا ابری، همراه با رگبار باران و احتمال رعدوبرق و مه‌آلود با بیشینه ۱۸ و کمینه شش است و در روز _چهارشنبه دهم اسفندماه_ وضعیت هوا صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد ملایم با بیشینه ۱۹ و کمینه سه پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 644307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.