ترکیب احتمالی سپاهان برای دیدار با آلومینیوم

تیم فوتبال سپاهان در حالی به مصاف آلومینیوم اراک می‌رود که سه بازیکن اصلی‌ خود را در اختیار ندارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال سپاهان امروز _سه‌شنبه، نهم اسفندماه_ در اراک میهمان تیم آلومینیوم است و امیدوار است با پیروزی مقابل این تیم فاصله خود در صدر جدول را حفظ کند. خوزه مورایس، سرمربی سپاهان برای دیدار با آلومینیوم فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو را به دلیل محرومیت و مانوئل فرناندز را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد تا به این ترتیب سه بازیکن اصلی‌اش این بازی را از دست داده باشند.

نیازمند به دنبال کلین‌شیت طلایی در اراک

همانند بازی‌های گذشته سنگربان سپاهان برای دیدار با آلومینیوم کسی نیست جز پیام نیازمند؛ او که در بازی قبلی چهار گل از پرسپولیس دریافت کرد، امیدوار است مقابل آلومینیوم جبران مافات کند و با بسته نگه داشتن دروازه سپاهان، تیمش را به سمت پیروزی سوق دهد.

بازگشت یزدانی به نیمکت

یزدانی که برخلاف پیش‌بینی‌ها در بازی با پرسپولیس در ترکیب طلایی‌پوشان قرار گرفت، نمایش ضعیف و عجیبی مقابل این تیم داشت و زمینه‌ساز حذف زودهنگام سپاهان از جام حذفی شد. بر همین اساس در بازی امروز احتمالاً دوباره سیاوش به نیمکت تبعید می‌شود ونیلسون جونیور زوج دانشگر در قلب دفاع خواهد شد. زکی‌پور و رضائیان دو مدافع کناری طلایی‌پوشان خواهند بود.

میانه میدان با کریمی سر و شکل می‌گیرد

غیبت کریمی در دیدار با پرسپولیس کاملاً مشخص بود. در غیاب او از قدرت سپاهان چه در دفاع و چه در حمله کاسته شده بود. او فردا بار دیگر به ترکیب اصلی بازمی‌گردد و جلوتر از مسعود ریگی که هافبک دفاعی است به کار گرفته می‌شود. دیگر هافبک سپاهان مقابل آلومینیوم نیز می‌تواند امید نورافکن باشد تا بار هجومی خط هافبک را به دوش بکشد.

خط آتش در غیاب بهترین گلزن‌ها

سپاهان در حالی برابر یکی از بهتری خطوط دفاعی لیگ به‌خصوص برابر تیم‌های مدعی قرار می‌گیرد که شهریار مغانلو آقای گل فعلی لیگ و فرشاد احمدزاده دیگر گلزن برتر خود را در اختیار ندارد. با این حساب عیسی مرادی یا کاتاتو گزینه‌های جانشینی شهریار هستند و در سمت راست نیز شانس بازی علی‌نژاد بیش از آریا یوسفی و الویس کامسوبا است.

ترکیب احتمالی سپاهان برای دیدار با آلومینیوم به شرح زیر است:

پیام نیازمند، محمد دانشگر، نیلسون جونیور، رامین رضائیان، میلاد زکی‌پور، مسعود ریگی، محمد کریمی، امید نورافکن، محمدعلی‌نژاد، ایگور کاتاتو و عیسی مرادی.

کد خبر 644288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.