انگیزه‌های شخصی علی‌نژاد برای گلزنی مقابل آلومینیوم اراک! + عکس

مهاجم سپاهان برای تقابل با آلومینیوم اراک انگیزه فراوانی دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته بیست‌ویکم لیگ برتر تیم فوتبال سپاهان امروز _سه شنبه نهم اسفندماه_ به مصاف شاگردان مهدی رحمتی خواهد رفت و با توجه به اینکه طلایی‌پوشان پیش از این مسابقه در جام حذفی با نتیجه‌ای دور از انتظار مغلوب پرسپولیس شدند و با یکی از جام‌های این فصل خداحافظی کردند کسب سه امتیاز این جدال برایشان از اهمیت دوچندانی برخوردار است و تمام بازیکنان این تیم انگیزه فراوانی برای درخشش در این رقابت را دارند.

اما در بین شاگردان مورایس، محمد علی‌نژاد، وینگر ۳۰ ساله این تیم علاوه بر اهداف تیمی با انگیزه‌های شخصی آماده این رقابت حساس شده است زیرا این بازیکن فصل گذشته از آلومینیوم اراک راهی سپاهان شد و اگرچه در تقابل نیم‌فصل اول این دو تیم، موفق به ثبت گل یا پاس گل نشد اما قصد دارد در دومین رویارویی با تیم سابق خود نمایش مطلوبی از خود ارائه دهد تا در صورت کسب پیروزی روبه‌روی شاگردان مهدی رحمتی، تمام اهالی فوتبال به ویژه هواداران طوفان زرد شاهد تأثیرگذاری او باشند. جالب این است که علی‌نژاد در این هفته به دلیل محرومیت فرشاد احمدزاده، شانس حضور در ترکیب اصلی سپاهان را دارد و همین موضوع باعث می‌شود عملکرد او زیر ذره‌بین هواداران باشد.

علی‌نژاد از جمله بازیکنان مؤثر مورایس محسوب می‌شود و در این فصل موفق به ثبت دو گل برابر مس کرمان و صنعت نفت آبادان شده است.

انگیزه‌های شخصی علینژاد برای گلزنی مقابل آلومینیوم اراک!+عکس

کد خبر 644285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.