تبلت جدید Teclast با قیمت شگفت‌انگیز عرضه می‌شود

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که تبلت ۱۰ اینچی Teclast P25T با قیمت ۷۴.۹۹ دلار در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت Teclast جدیدترین تبلت خود به نام P25T را به صورت جهانی عرضه کرده است، این محصول درحال‌حاضر با تخفیف قابل‌توجهی با قیمت ۷۴.۹۹ دلار موجود است. تبلت Teclast P25T دارای نمایشگر ۱۰.۱ اینچی IPS HD با رزولوشن ۸۰۰ * ۱۲۸۰ پیکسل است، این نمایشگر با کیفیت بالا، تجربه بصری عالی را برای بازی‌ها و فیلم‌ها ارائه می‌دهد.

تبلت Teclast P25T از یک پردازنده قدرتمند چهار هسته‌ای ۶۴ بیتی استفاده می‌کند که برای عملکرد چشمگیر با مصرف انرژی کم طراحی شده است. این دستگاه از الگوریتم‌های هوش مصنوعی بهره می‌برد و دارای پردازنده گرافیکی Mali-G52 است. تبلت یادشده با چهار گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی به همراه یک کارت حافظه microSD در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

تبلت Teclast P25T با استفاده از سیستم‌عامل Android 12 OS اجرا می‌شود و از وای‌فای دو بانده، بلوتوث ۵.۰، یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری و یک پورت شارژ USB Type-C پشتیبانی می‌کند. دوربین سلفی این محصول به حسگر دو مگاپیکسلی مجهز شده است، یک دوربین پنج مگاپیکسلی نیز به همراه یک فلاش LED در پنل پشتی گوشی تعبیه شده است.

تبلت جدید Teclast در دو رنگ آبی آسمانی و خاکستری در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. قیمت این محصول ۱۴۹.۹۸ دلار است، اما درحال‌حاضر با قیمت ۷۴.۹۹ دلار در وب‌سایت AliExpress موجود است.

کد خبر 644179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.