یکی از شاخصه‌های اصلی نیروی انتظامی، خدمت‌رسانی به مردم است

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: یکی از شاخصه‌های اصلی نیروی انتظامی، خدمت‌رسانی به مردم است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار منوچهر امانی‌اللهی امروز _دوشنبه هشتم اسفندماه_ در نشست با اعضای شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: مأموریت نیروی انتظامی بسیار و یکی از شاخصه‌های اصلی آن، خدمت‌رسانی به مردم است. در لحظات سخت و بحرانی، مأموران نیروی انتظامی حضور پیدا می‌کنند و در خدمت مردم هستند.

وی با اشاره به وظایف فراوان نیروی انتظامی، افزود: در ارائه خدمات، نیروی انتظامی بیشترین سطح تعاملات را با مردم دارد و خدمات نیروی انتظامی برای همه افراد در هر سطح یکسان است. باید شناخت درستی از جامعه به وجود آید تا در انجام مأموریت‌ها بتوان درست عمل کرد.

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به وجود نگاه‌های مختلف به یک موضوع، خاطرنشان کرد: گاهی نگاه‌ها تنها یک قسمت از کار را می‌بیند و سپس به کل تأمین داده می‌شود؛ بیشترین سطح تعامل را با مردم داریم و باید شناخت صحیحی نیز داشته باشیم. اگر به دنبال نزدیکی با مردم و مشارکت عمومی با حوزه نظم و امنیت هستیم، نیاز به کمک همه داریم.

وی با تاکید بر ارتباط‌گیری با افراد مختلف، سازمان‌ها، نخبگان و افراد مؤثر برای ایفای نقش، تصریح کرد: اعضای شورا مورد اعتماد مردم هستند؛ چراکه به آنان رأی دادند و بنابراین در مسائل مختلف حوزه شهری می‌توانند ورود پیدا کنند و آن‌ها را حل کنند و انتظار می‌رود ارتباط و تعامل نزدیکی با نیروی انتظامی داشته باشند.

سردار امان‌الهی ادامه داد: انتظار می‌رود شوراها در مسائل مختلف همکاری لازم را با نیروی انتظامی داشته باشند. این مساعدت و همراهی باید در جهت آگاهی‌بخشی مردم، مشارکت در مسائل عمومی حوزه مأموریت و وظایف نیروی انتظامی و حل اختلافات جزئی باشد.

وی گفت: همچنین انتظار داریم شوراهای شهر در حوزه ترافیک شهری و فرهنگ آن، همکاری لازم را با نیروی نظامی داشته باشند. امروزه در دنیا تنها فعالیت پلیس کفایت نمی‌کند و هر فردی باید برای خود، سهم لازم را در نظر بگیرد و کمک‌کننده پلیس باشد؛ چراکه تا زمانی که همراه یکدیگر نباشیم، توفیق حداکثری نخواهیم داشت.
فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به تغییرات اجتماعی، فرهنگی و به وجود آمدن آسیب‌ها و معضلات، خاطرنشان کرد: در حال حاضر پرداختن و اولویت دادن به این مطالب بسیار ارزشمند است و مسائل اجتماعی باید بیان شوند؛ چراکه بسیاری از افراد به دلیل نبود آگاهی، خسارت دیده‌اند.

کد خبر 644156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.