کلاهبرداری ۲ میلیاردی با طلاجات بدلی

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری دو کلاهبردار که با فروش طلاجات بدلی اقدام به کلاهبرداری دو میلیارد ریالی کرده بودند، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین ترکیان اظهار کرد: در پی وصول شکایت متصدی یک واحد صنفی طلا در اصفهان مبنی بر اینکه دو نفر به مغازه وی مراجعه و اقدام به فروش دو میلیارد ریال طلاجات بدلی به وی کرده‌اند، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری تحقیقات خود را آغاز و با انجام اقدامات علمی و تخصصی و جمع‌آوری سرنخ‌های موجود در صحنه هر دو نفر کلاهبردار را شناسایی کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در نهایت کارآگاهان با رصد هوشمندانه، مخفیگاه متهمان را در شهر اصفهان شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی آنها را دستگیر کردند.

ترکیان ادامه داد: متهمان در تحقیقات صورت گرفته به کلاهبرداری اقرار کردند و ضمن تشکیل پرونده، برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی و سپس با قرار مناسب تحویل زندان شدند.

کد خبر 762614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.