دریافت سوالات آیین نامه جدید با بست سوال! | قبولی 100%
سوالات آیین نامه بست سوال

سوالات آیین نامه بست سوال یکی از بهترین لیست نمونه سوالات آزمون آیین نامه راهنمایی و رانندگی است که قبولی در این آزمون را برای شما حتمی می کند.

بست سوال با بیش از 5 سال سابقه در زمینه ارائه نمونه سوالات آیین نامه سراسری، باعث قبولی هنرجویان فراوانی شده است.

براساس گفته بست سوال درمورد آزمون رانندگی کتبی:

آزمون آیین نامه معمولا 30 سوال دارد که در مرکز راهنمایی و رانندگی مختص هر شهر برگزار می‌شود و تقریبا هم 30 دقیقه زمان برای پاسخ دهی به سوالات در نظر گرفته می‌شود. قبل از برگزاری امتحان آیین نامه 8 جلسه درس مربوط به آیین نامه به شما در آموزشگاه شما داده می‌شود که اصولا 6 جلسه آن مختص “درس آیین نامه” و 2 جلسه آن مخصوص “درس فنی” است. در 6 جلسه اول که مربوط به آیین نامه رسمی راهنمایی و رانندگی است استاد موظف است تمام کتاب آموزشی که مربوط به بخش خودش است آموزش دهد و 2 جلسه آن که با نام فنی شناخته می‌شود آموزش های مربوط به بررسی خودرو، نگهداری خودرو و آلودگی های ترافیک می‌شود.

https://bestsoal.ir/regulations/

برای دریافت سوالات آیین نامه کافیست به لینک فوق مراجعه کنید.

در ادامه به بررسی و آموزش راهکار های رانندگی ایمن می پردازیم:

رانندگی ایمن

یکی از مهم ترین مهارت هایی که می توانیم به رانندگان جوان بیاموزیم، رانندگی ایمن است. این فقط به آنها آموزش نمی دهد که چگونه در آزمون های خود موفق شوند، بلکه همچنین نحوه تبدیل شدن به رانندگان بهتر و ایمن تر است. عواقب رانندگی ناایمن می‌تواند کشنده باشد، بنابراین مهم است که عادت‌های خوب را در همان ابتدا در رانندگان جوان خود ایجاد کنیم. در ادامه بنابر گزارش بست سوال، ما چند استراتژی برای آموزش رانندگی ایمن به رانندگانی که برای اولین بار و با تجربه هستند را بررسی خواهیم کرد. ما به اشتباهات رایجی که باید مراقب آنها باشیم و نکات کاربردی در مورد چگونگی تبدیل جاده ها به مکانی امن برای همه نگاه خواهیم کرد.

خطرات رانندگی چیست؟

یک سری خطرات مرتبط با رانندگی وجود دارد. این موارد عبارتند از خطر درگیر شدن در یک تصادف، خطر آسیب دیدگی یا مرگ در صورت وقوع تصادف، خطر کشیده شدن و صدور بلیط به دلیل تخلفات رانندگی، و خطر (برای رانندگان جوان) به حالت تعلیق درآوردن گواهینامه رانندگی. علاوه بر این، همیشه این خطر وجود دارد که راننده در هنگام رانندگی پشت فرمان بخوابد یا به اورژانس پزشکی مبتلا شود.

چگونه می توان از تصادفات جلوگیری کرد؟

چندین کار وجود دارد که می توانید برای جلوگیری از تصادف انجام دهید. اول، همیشه کمربند ایمنی خود را ببندید و مطمئن شوید که همه افراد در وسیله نقلیه شما نیز بسته شده اند. دوم، به محیط اطراف خود توجه کنید و هرگز با حواس پرتی رانندگی نکنید. سوم، از محدودیت سرعت و سایر قوانین راهنمایی و رانندگی پیروی کنید. چهارم، با نگه داشتن خودروی خود در شرایط کاری خوب و هوشیاری پشت فرمان، برای موارد غیرمنتظره آماده باشید. در نهایت، اگر تصادف کردید، آرام باشید و کمک بخواهید.

استراتژی های رانندگی ایمن چیست؟

تعدادی از استراتژی های رانندگی ایمن وجود دارد که می تواند به کاهش خطر تصادفات و صدمات در جاده کمک کند. برخی از این استراتژی ها عبارتند از:

  • همیشه در حین رانندگی کمربند ایمنی را ببندید.
  • در هنگام پشت فرمان از حواس پرتی مانند استفاده از تلفن همراه یا غذا خوردن خودداری کنید.
  • با سرعت مطمئن رانندگی کنید و هرگز از حد مجاز سرعت اعلام شده تجاوز نکنید.
  • در تابلوهای ایست و چراغ قرمز کاملاً توقف کنید.
  • تسلیم عابران پیاده که در حال عبور از خیابان هستند.
  • هنگام رانندگی در آب و هوای نامساعد یا دید نامناسب بیشتر محتاط باشید.

با پیروی از این نکات ایمنی ساده، رانندگان می توانند کمک کنند تا جاده ها به مکانی امن تر برای همه تبدیل شوند.

آموزش استراتژی های رانندگی ایمن بخش مهمی از تجهیز رانندگان جدید به مهارت های مورد نیاز برای رانندگی ایمن و مسئولانه است. همچنین به ایجاد یک فرهنگ ایمنی در بین رانندگان با تجربه کمک می کند و آنها را تشویق می کند تا تکنیک های رانندگی ایمن را تمرین کنند. با کمک به اطمینان از اینکه همه افراد در جاده قوانین ایمنی اولیه را می دانند و می دانند چگونه از تکنیک های رانندگی دفاعی استفاده کنند، همه ما می توانیم جاده های خود را برای خود و اطرافیانمان ایمن تر کنیم.

آموزش رانندگی با بست سوال

منبع: آموزش رانندگی با بست سوال

کد خبر 644112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.