پرداختن به تزلزل نظام خانواده در نمایش «بهترین شهروند این حوالی»

کارگردان نمایش «بهترین شهروند این حوالی» درباره علت شرکت در جشنواره خندستان گفت: تزلزلی که در نظام خانواده و اجتماع ایجاد شده است، نیاز به پرداخت دارد؛ با توجه به اینکه مضمون این نمایش به‌ نظام خانواده و اجتماع می‌پردازد و دارای مضمون کمدی است، تصمیم به شرکت در جشنواره «خندستان» گرفتم.

فائزه پاک‌طینت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: «خندستان» جشنواره‌ای با رویکرد تخصصی است که به موضوع مورد نیاز جامعه امروز یعنی خنده و نشاط می‌پردازد.

وی افزود: در این دوره از جشنواره، با نمایش «بهترین شهروند این حوالی» شرکت کرده‌ام که محور آن، خانواده و جامعه مدرن است و موجب از بین رفتن ارتباط بین اعضای خانواده شده است.

کارگردان نمایش «بهترین شهروند این حوالی» ادامه داد: نمایش به این موضوع می‌پردازد که خانواده‌ها درحالی‌که کنار هم هستند، از لحاظ عاطفی و روانی با یکدیگر فاصله دارند، به‌نوعی این نمایش زبان مشترک افراد جامعه است.

وی اظهار کرد: از سال ۸۶ کار در حیطه تئاتر را آغاز کرده‌ام و این نمایش صحنه‌ای، پنجمین اثر تولیدی من است، همچنین برای نخستین‌بار در جشنواره خندستان شرکت می‌کنم.

پاک‌طینت بابیان اینکه نویسنده این نمایش امیررضا کوهستانی و بازیگر آن آرش رضایی است، تصریح کرد: نمایش «بهترین شهروند این حوالی» قبل از حضور در جشنواره خندستان در جشنواره شهروند کرمان شرکت کرده و جایزه بازیگری نقش اول مرد را به خود اختصاص داده و ۱۰ روز نیز در کرمان اجرای عمومی داشته است.

وی درباره علت شرکت در جشنواره خندستان گفت: تزلزلی که در نظام خانواده و اجتماع ایجادشده است، نیاز به پرداخت دارد؛ با توجه به اینکه مضمون نمایش «بهترین شهروند این حوالی» به‌نظام خانواده و اجتماع می‌پردازد و مضمونی کمدی دارد، تصمیم به شرکت در این جشنواره گرفتم.

کد خبر 644048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.