پرسپولیس _ نفت مسجد سلیمان / صدر پس‌گرفتنی است!

پرسپولیس عصر امروز (دوشنبه) میزبان نفت مسجد سلیمان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرخ‌پوشان پایتخت امروز _دوشنبه هشتم اسفندماه_ از ساعت ۱۶:۴۵ در ورزشگاه آزادی میزبان نفت مسجد سلیمان خواهند بود. شاگردان یحیی گل‌محمدی بعد از برد شیرینی که در جام حذفی مقابل سپاهان داشتند، امیدوارند به روزهای خوب برگردند و صدر جدول را از سپاهان پس بگیرند. آن سوی میدان، قعرنشین لیگ در حالی برای حفظ سهمیه شهر اولین‌ها پا به میدان می‌گذارد که چند هفته‌ای رضا عنایتی را روی نیمکت دارد.

عزم جزم پرسپولیسی‌ها برای ربودن صدر

هفته بیستم لیگ برای پرسپولیسی‌ها تراژیک به پایان رسید و آن ها در حالی که ۹۰ دقیقه حملاتشان روی دروازه هوادار راه به جایی نبرد، با اشتباه فردی گل خوردند تا سه امتیاز ارزشمند خانگی را دودستی تقدیم ساکت و شاگردان او کنند. این باخت اگر چه شوک بزرگی برای سرخ‌های تهرانی محسوب می‌شد اما وقفه لیگ به کمک آن‌ها آمد تا با ارائه نمایشی بی‌نظیر در نقش جهان، نامه حذف سپاهان مدعی از جام حذفی را امضا کنند.

حالا با این برد روحیه و انگیزه دوباره به اردوگاه پرسپولیس بازگشته است و صحبت‌های بازیکنان این تیم در چند روز اخیر نشان می‌دهد عزمشان برای بازپس‌گیری صدر از سپاهان جزم شده است. آن‌ها که حدود یک ماه قبل با حاشیه امنیتی پنج امتیازی به صدر تکیه زده بودند، این روزها برای رسیدن به جایگاه نخست شاگردان مورایس، سه امتیاز کم دارند. با این وجود شانس پرسپولیس برای قهرمانی به هیچ‌وجه کمتر از سپاهان نیست چرا که آن‌ها هنوز یک دیدار رو در روی خانگی با طلایی‌پوشان دارند که می‌تواند معادلات را کاملاً به‌هم بریزد.

همه آخرین‌ها برای شهر اولین‌ها!

نفت مسجد سلیمان شروع خوبی با رضا مهاجری در ابتدای فصل داشت. مهاجری تیمی را ساخت که برابر مدعیان، حرفی برای گفتن داشت و گربه سیاه بالانشین‌ها محسوب می‌شد. آن‌ها حتی در دیدار رفت برابر پرسپولیس پیش افتادند اما با بدشانسی، مغلوب میهمان پایتخت‌نشین شدند.

با این وجود روزهای خوب در مسجد سلیمان، معمولاً دوام زیادی ندارد و این قاعده، این بار هم استثنا نداشت. مشکلات خیلی زود به سراغ نفت MIS آمد و گریبان تیم باانگیزه مهاجری را گرفت. نفت پله‌پله سقوط کرد تا قعرنشین لیگ باشد و خطر سقوط به دسته پایین را کاملاً احساس کند.

مدیران باشگاه که در حل و فصل دغدغه‌های مالی کادر فنی و بازیکنان راه به جایی نبردند، سعی کردند با تعویض سرمربی چاره‌ای بیندیشند. رضا عنایتی مسئولیت حساس و البته سنگینی را پذیرفت که تاکنون چندان برای او هم خوب پیش نرفته است و حتی کار به اعتصاب سرمربی و بازیکنان کشید. با این حال آن‌ها آماده‌اند تا با کسب امتیاز از پرسپولیس، با روحیه بالا پا به هفته‌های سرنوشت‌ساز پیش‌رو بگذارند.

کد خبر 644026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.