تذکر کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

عضو هیأت رئیسه مجلس، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از خانه ملت، محسن دهنوی در نشست علنی نوبت سوم امروز _یکشنبه هفتم اسفندماه_ مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

تذکر جبار کوچکی نژاد نماینده رشت و جمعی از نمایندگان خطاب به رئیس جمهور مبنی بر لزوم اجرای قانون تامین کالاهای اساسی و ضرورت نظارت بر قیمت مایحتاج مردم، همچنین تذکر این نماینده و جمعی از نمایندگان خطاب به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مبنی بر لزوم توجه به زیرساخت ارتباطات و خسارت وارد شده به کسب و کارهای ناشی از قطع و کاهش سرعت اینترنت.

تذکر سید سلمان ذاکر نماینده مردم ارومیه خطاب به وزیر نیرو مبنی بر لزوم تسریع و تکمیل سد و مخزن آب شرب سدهای این حوزه انتخابیه.

تذکر علی اکبر علیزاده برمی نماینده دامغان و جمعی از نمایندگان خطاب به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر لزوم اجرای مصوبه سال ۹۹ وزارت تعاون جهت احداث درمانگاه فوق تخصصی تامین اجتماعی در شهرستان دامغان.

تذکر منصورعلی زارعی کیاپی نماینده ساری و میان دورود به وزیر راه و شهرسازی مبنی بر ضرورت تامین زیرساخت روستای شهریار و گسترش فرودگاه دشت‌ناز سازی.

تذکر سید سلمان ذاکر نماینده ارومیه خطاب به وزیر راه و شهرسازی مبنی بر ضرورت ارائه خدمات آب، گاز و برق به ساخت و ساز داخل محدوده روستاها و لزوم انجام و بازنگری طرح هادی ۷۰ روستای ارومیه.

تذکر جبار کوچکی نژاد نماینده رشت و جمعی از نمایندگان به وزیر امور خارجه مبنی بر ضرورت و اولویت دهی به مسئله گردشگری در برنامه‌های وزارت امور خارجه.

تذکر حسین حاتمی نماینده کلیبر و خداآفرین و جمعی از نمایندگان خطاب به وزیر نفت مبنی بر لزوم بازنگری در افزایش بی رویه قیمت پلکانی گاز مصرف خانگی در استان‌های شمال غربی، همچنین تذکر این نماینده و جمعی دیگر از نمایندگان با محوریت رسول فرخی میکال نماینده لاهیجان و سیاهکل ثبت کرده‌اند.

تذکر حسین حاتمی نماینده کلیبر و جمعی از نمایندگان خطاب به وزیر صنعت، معدن و تجارت مبنی بر لزوم بازنگری در منوط داشتن مبلغ خودرو در حساب اشخاص برای ثبت نام خودرو.

تذکر رسول فرخی میکال نماینده لاهیجان و سیاهکل و جمعی از نمایندگان خطاب به وزیر جهاد کشاورزی مبنی بر لزوم حل مشکلات نهاده‌های کشاورزی ۲ محصول استراتژیک برنج و چای.

تذکر جبار کوچکی نژاد نماینده رشت و جمعی از نمایندگان خطاب به وزیر جهاد کشاورزی مبنی بر لزوم تسریع در قیمت گذاری در نهاده‌های کشاورزی.

تذکر منصورعلی زارعی کیاپی نماینده ساری و جمعی از نمایندگان خطاب به وزرای جهاد کشاورزی و نیرو مبنی بر لزوم برنامه ریزی برای جمع آوری آب‌های سطحی.

تذکر روح الله متفکرآزاد نماینده تبریز خطاب به وزیر آموزش و پرورش مبنی بر لزوم تسریع در پرداخت حقوق و دستمزد معلمان خرید خدمت.

تذکر محمدرضا احمدی نماینده رشت و جمعی از نمایندگان خطاب به وزیر راه و شهرسازی مبنی بر لزوم تسریع در اتمام طرح مسیر رشت به تهران و تعریض بزرگراه سراوان به امام زاده هاشم.

تذکر سیدجواد حسینی کیا نماینده سنقر به وزیر جهاد کشاورزی مبنی بر لزوم رسیدگی به افزایش بی رویه قیمت گوشت و حذف آن از سبد غذایی مردم.

تذکر منصورعلی زارعی کیاپی نماینده ساری و جمعی از نمایندگان خطاب به رئیس جمهور مبنی بر لزوم پیگیری تخریب زیست محیطی تالاب میانکاله.

تذکر بهزاد رحیمی نماینده سقز و بانه و جمعی از نمایندگان خطاب به وزیر آموزش و پرورش مبنی بر لزوم بازنگری در اقدامات شتابزده و فاقد پشتوانه کارشناسی وزارت آموزش و پرورش و رسیدگی به سرگردانی و نارضایتی ایجاد شده در جامعه فرهنگیان.

کد خبر 643996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.