نیروهای مسلح در صنعتی‌سازی ساختمان پیشگام هستند

رئیس ستادکل نیروهای مسلح از تحویل ۱۳ هزار واحد به کارکنان نیروهای مسلح خبر داد و گفت: نیروهای مسلح در حوزه صنعتی‌سازی ساخت‌وساز ساختمان پیشگام خواهند بود و تلاش می‌کنیم تا در مدت قابل قبولی واحدهای متعهد شده را بسازیم.

به گزارش ایمنا، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری روز یکشنبه _هفتم اسفندماه_ در آئین افتتاح و تحویل‌دهی واحدهای مسکونی ساخته شده نیروهای مسلح اظهار کرد: امروز بیش از ۱۰ هزار واحد مسکونی ساخته شده تحویل همکاران و هم‌رزمان ما در نیروهای مسلح می‌شود که این بخشی از نهضت ساخت مسکن در نیروهای مسلح است که با سرعت خوبی در حال پیشرفت است.

وی افزود: امیدواریم مسئله مسکن که یکی از موضوعات اصلی زندگی هر خانواده از جمله هم‌رزمان ما در نیروهای مسلح است، به خوبی پیش برود و به ثمر بنشیند تا در سایه آرامش، مأموریت‌ها و مسئولیت‌ها به نحو مطلوبی انجام شود.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: طبق تفاهم‌نامه‌ای که میان نیروهای مسلح و دولت امضا شده است، تعداد ۵۰۰ هزار واحد مسکونی از مجموعه طرح ملی مسکن جهت ارائه مسکن شخصی به کارکنان نیروهای مسلح تعهد شده است.

سرلشکر باقری ادامه داد: پروژه‌ای که امروز در شهر تهران مورد بهره‌برداری قرار گرفت، مجموعه هشت طبقه‌ای است که در مدت ۱۳۰ روز به مرحله بهره‌برداری رسیده است و از جهات مختلف به‌ویژه هزینه و استحکام در برابر زلزله قابل توجه است؛ این پروژه نمونه‌ای شد برای اینکه بتوانیم آن را با سرعت بالا در سراسر کشور توسعه دهیم.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: نیروهای مسلح در حوزه صنعتی‌سازی ساخت‌وساز ساختمان پیشگام خواهند بود و تلاش می‌کنیم تا در مدت قابل قبولی واحدهای متعهد شده را بسازیم.

سرلشکر باقری افزود: در حال حاضر حدود ۱۹۹ هزار واحد مسکونی برای کارکنان نیروهای مسلح در مراحل مختلف از آغاز ساخت تا بهره‌برداری است و امروز مراسم کلنگ‌زنی ۳۱ هزار واحد مسکونی نیز انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز ۱۳ هزار واحد تحویل کارکنان نیروهای مسلح می‌شود، گفت: این اقدام گام نخست ما در این عرصه محسوب می‌شود  همچنین مسکن سازمانی نیز برای هم‌رزمان ما در نقاط مرزی در حال ساخت است.

منبع: ایرنا

کد خبر 643854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.