ایمن‌سازی معابر ناژوان تا نوروز ۱۴۰۲

مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: به‌منظور استانداردسازی و ایمن‌سازی معابر اصلی و فرعی سطح ناژوان، عملیات خط‌کشی معابر، نصب علائم و تابلوهای ترافیکی در سطح این منطقه انجام می‌شود.

به گزارش ایمنا، مهدی قائلی با بیان اینکه خط‌کشی طولی یا محوری معابر منطقه ناژوان با هدف ایمن‌سازی معابر، روان‌سازی ترافیک، تفکیک خطوط عبوری و کاهش تصادفات رانندگی انجام خواهد شد، اظهار کرد: جانمایی و نصب تابلوها و چراغ‌های راهنمایی نیز در دستور کار اداره ترافیک مدیریت ناژوان قرار دارد.

وی با اشاره به تشکیل اداره ترافیک در مدیریت ناژوان افزود: افزایش ضریب ایمنی، تسریع و تسهیل در تردد خودروها و ساماندهی ترافیک از مهمترین اهداف اجرای این طرح‌ها تا قبل از ایام نوروز ۱۴۰۲ است.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان افزود: اجرای این طرح بنا به درخواست شهروندان و معتمدان محلی همزمان با فرارسیدن ایام نوروز و افزایش استقبال شهروندان و گردشگران از مراکز تفریحی و گردشگری و پارک جنگلی ناژوان بوده است.

وی با اشاره به هزینه ۹ میلیارد ریالی اجرای این پروژه ادامه داد: در این طرح، علائم و تابلوهایی که نیاز به استانداردسازی یا تعویض دارد، شناسایی و فعالیت‌های لازم برای مناسب‌سازی آنها انجام می‌شود.

قائلی گفت: در این طرح که با همکاری شرکت فنی مهندسی نیک‌اندیش اجرا می‌شود، تابلوهای اخطاری، تابلوهای اسامی معابر، تابلوهای هدایت مسیر، نرده‌های ایمنی، چراغ‌های راهنمایی و رانندگی و مینی‌نیوجرسی‌ها مرمت و بهسازی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر رسیدگی و ساماندهی علائم و تابلوهای ترافیکی، اقداماتی از قبیل رنگ‌آمیزی سرعت‌گیرها، خطوط عابر پیاده، اصلاح تابلوهای هدایت مسیر و جانمایی سرعت‌گیرها به صورت مستمر رصد و عملیاتی خواهد شد.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست می‌شود همزمان با فرارسیدن ایام نوروز و ورود خیل عظیم گردشگران به عرصه ناژوان، با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و پرهیز از ترددهای غیرضروری در عرصه گردشگری، به واحدهای مختلف مدیریت شهری برای ارائه خدمات شایسته به شهروندان و مهمانان نوروزی و تسهیل در تردد کمک کنند.

کد خبر 643829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.