آتش‌نشانان تا پای جان برای حفظ جان شهروندان تلاش می‌کنند

رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت شهادت شهید رضا دارابی، رئیس ایستگاه ۱۲۰ آتش‌نشانی تهران حین عملیات خیابان بهار گفت: سازمان آتش‌نشانی تهران نشان داد که در حوادث تا پای جان برای حفظ جان شهروندان تلاش می‌کند و این چندمین بار بود که چنین امتحان جانانه و مجاهدانه‌ای را پشت سر گذاشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور نشست علنی امروز _یکشنبه هفتم اسفندماه_ مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ابتدا ولادت چهارمین اختر تابناک امامت و ولایت، سیدالساجدین، حضرت زین‌العابدین (ع) را به آحاد ملت شریف ایران و عموم محبان حضرت و همکاران خود، تبریک و تهنیت می‌گویم.

وی افزود: دیروز مطلع شدیم آتش‌نشان قهرمان، شهید رضا دارابی، رئیس ایستگاه ۱۲۰ آتش نشانی تهران حین عملیاتی در خیابان بهار به شهادت رسیده است، شهادت ایشان را به خانواده محترم و همه همکارانشان در سازمان آتش‌نشانی تهران عرض تسلیت و تعزیت می‌گویم.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سازمان آتش‌نشانی تهران نشان داد که در حوادث، تا پای جان در حفظ جان شهروندان تلاش می‌کند و این چندمین بار بود که چنین امتحان جانانه و مجاهدانه‌ای را پشت سر گذاشت.

کد خبر 643813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.