نفت مسجد سلیمان با ۲ غایب به‌ مصاف پرسپولیس می‌رود

میثم نقی‌زاده به‌ دلیل مصدومیت و میلاد شیخ‌سلیمانی به‌ علت محرومیت، نفت مسجد سلیمان را در هفته بیست‌ویکم برابر پرسپولیس همراهی نخواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته بیست‌ویکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از روز _سه‌شنبه هشتم اسفندماه_ پس از حدود دو هفته تعطیلی آغاز خواهد شد و در مهم‌ترین بازی روز نخست، تیم فوتبال پرسپولیس تهران در ورزشگاه آزادی پذیرای نفت مسجدسلیمان خواهد بود.

دیداری که برای هر دو تیم اهمیت فراوانی دارد، پرسپولیس از یک‌سو به‌دنبال این است تا امتیاز خود را با سپاهان برابر کند و امیدوار باشد تا این تیم در اراک مقابل آلومینیوم امتیاز از دست بدهد و از سوی دیگر نفت مسجدسلیمان بحران‌زده همچنان کورسوی امیدی دارد تا با کسب امتیازات لازم در هفته‌های پیش‌رو، از قعر جدول رهایی پیدا کند و در لیگ برتر بماند.

مسجدسلیمانی‌ها که با کمبود بازیکنان تأثیرگذار مواجه هستند در بازی برابر پرسپولیس دو مهره کلیدی خود را هم در اختیار نخواهند داشت و بدین ترتیب میلاد شیخ‌سلیمانی و میثم نقی‌زاده در بازی این هفته، شاگردان رضا عنایتی را همراهی نخواهند کرد تا دست سرمربی مسجدسلیمانی‌ها از قبل هم خالی‌تر شود.

میلاد شیخ‌سلیمانی مدافع ۳۱ ساله این تیم به دلیل کارت قرمز مستقیمی که در بازی هفته بیستم مقابل صنعت‌نفت آبادان دریافت کرد قادر به همراهی MIS نخواهد بود و میثم نقی‌زاده هافبک با تجربه ۳۶ ساله مسجدسلیمان نیز به علت مصدومیت نمی‌تواند در برابر تیم سابق خود بازی کند.

کد خبر 643756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.