خون شهدا باعث پیروزی فلسطین خواهد شد

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین از نقش جهادی این شهدا در شعله‌ورساختن انقلاب ملت فلسطین و مقابله با دشمن تقدیر کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از دفاع‌پرس، «زیاد النخاله» ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های شهدای نابلس و جنین در کرانه باختری و تسلیت شهادت آن‌ها اظهار کرد: خون شهدایی که انقلاب را شعله‌ور ساخت، با پیروزی فلسطین به ثمر خواهد نشست.

النخاله با تسلیت به خانواده دو شهید مجاهد گردان‌های قدس، «محمد ابوبکر»، فرمانده گردان نابلس و «حسام اسلیم» از فرماندهان این گردان، از نقش شناخته شده جهادی آن‌ها در شعله‌ور شدن انقلاب و مقابله با دشمن که به شهادت ختم شد، تجلیل کرد.

وی در تماس تلفنی با خانواده رزمنده شهید «محمد ابوصباح»، شهادت وی و پیوستنش به کاروان شهدای گردان جنین را که نماد الهام‌بخشی و سخاوت در تمام عرصه‌ها هستند، تسلیت گفت.

النخاله در تماس تلفنی که با خانواده شهدا داشت، تأکید کرد که جنبش جهاد اسلامی در کنار خانواده شهدا ایستاده و رسالت خود را در اعلام وفاداری به جان‌فشانی‌های فرزندان آن‌ها و پیروی از این شهدا تا تحقق وصیتشان مبنی بر احیای آزادی و عدالت برای ملت فلسطین و امت اسلامی، ترک نخواهیم کرد.

گفتنی است در جنایت اخیر نظامیان رژیم صهیونیستی در شهر نابلس در کرانه باختری، ۱۱ فلسطینی به شهادت رسیدند و دست کم ۱۰۰ نفر زخمی شدند.

کد خبر 643631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.