موفقیت‌های سپاه، عصبانیت دشمنان را برانگیخته است

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: سپاه همچون یک سازمان عظیم اجتماعی، بدون فرق قائل شدن میان افراد، به یاری آحاد ملت شتافته و بار مشکلات را از روی دوش مردم برداشته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور نشست علنی امروز _شنبه ششم اسفندماه_ اظهار کرد: سپاه پاسداران چشم و چراغ ملت ایران، ضامن امنیت و آرامش این آب و خاک و مایه دلگرمی مستضعفان سراسر جهان است، سپاه پاسداران همواره در حوادث و بلایا از قبیل سیل و زلزله و هر جایی که مردم به کمک نیاز داشتند، نه فقط در قالب یک نیروی نظامی بلکه همچون یک سازمان عظیم اجتماعی؛، بدون فرق قائل شدن میان افراد، به یاری آحاد ملت شتافته و بار مشکلات را از روی دوش مردم برداشته است.

وی افزود: موفقیت‌های پاسداران شجاع، مؤمن و متعهد سپاه، عصبانیت دشمنان ایران و دشمنان امت اسلامی را برانگیخته است و مکر و حیله سلطه‌گران را به خودشان برگردانده است. هر برگ از تاریخ غرورآفرین سپاه پاسداران به خون دلیرمردانی آغشته است که از جان و مال خود در راه دفاع از آرمان‌های اسلام و انقلاب اسلامی گذشته‌اند و خط سرخ مقاومت را زنده نگه داشته‌اند.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: به پاسداران غیور انقلاب اسلامی افتخار می‌کنیم و قدردان رشادت و ازخودگذشتگی یکایک آنها هستیم. همچنین فرارسیدن ولادت اسوه ایثار و ادب، علمدار دشت کربلا قمر بنی‌هاشم حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز را به ملت رشید ایران اسلامی و به عموم جانبازان پاکباز و سرافراز کشورمان به ویژه نمایندگان محترم جانباز تبریک و تهنیت می‌گوئیم.

قالیباف ادامه داد: برای مجروحان حادثه تلخی که در کرمان برای هلیکوپتر وزیر ورزش و جوانان و همراهان وی پیش آمد، آرزوی سلامتی داریم و از اینجا به صورت ویژه به خانواده و به همه جهادی‌های سراسر کشور، درگذشت برادر مجاهد و جهادی اسماعیل احمدی که از چهره‌های بسیار زحمتکش و نام‌آور عرصه جهادی کشور و که در عرصه رسیدگی به محرومان و محرومیت‌زدایی، چه در استان تهران و حاشیه آن و چه در نقاط دور دست استان‌های محروم کشور بود، عرض تسلیت و تعزیت داریم.

کد خبر 643625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.