فرایند انتخاب شهردار در حال انجام است

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: فرایند انتخاب شهردار این کلان‌شهر در حال انجام است و درخواست دارم که از گمانه‌زنی‌ها خودداری شود تا این موضوع روال عادی و قانونی خود را به درستی طی کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسن موحدیان امروز_ چهارشنبه سوم اسفند_ در هفتادودومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد اظهار کرد: اعیاد شعبانیه و ولادت با سعادت امام حسین (ع)، را تبریک می‌گویم.

وی افزود: روز مهندس در پیش است و به همین دلیل این مناسبت برای مهندسان به خصوص مهندسانی که در شهرداری مشغول به امر معماری و شهرسازی هستند، آرزوی موفقیت دارم.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: روز گذشته پس‌از گفت‌وگو با شهروندان در سامانه ١٣٧، متوجه شدم بیشترین گله‌مندی مردم، نبود برخورد قاطع با ساخت و سازهای غیرمجاز است.

وی با بیان اینکه شهروندان خواهان برخورد جدی شهرداری با ساخت‌وسازهای بدون مجوز هستند، تصریح کرد: از همکارانم در شهرداری درخواست می‌کنم که برخورد با ساخت‌وسازهای غیرمجاز که مطالبه قانون و شهروندان است را به صورت جدی پیگیری کنند.

موحدیان با اشاره برنامه‌های شهرداری برای استقبال از فصل بهار خاطر نشان کرد: امسال با توجه به همزمان شدن اعیاد شعبانیه و ایام استقبال از بهار، بار دیگر به شهردار مشهد تاکید می‌کنم در این زمینه اهتمام ویژه انجام شود.

وی گفت: فرایند انتخاب شهردار در حال انجام است و درخواست می‌کنم که از گمانه‌زنی‌ها خودداری شود تا این موضوع روال عادی و قانونی خود را به درستی طی کند.

کد خبر 643085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.