کولر جدید شیائومی چه قابلیت‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که کولر گازی شیائومی MIJIA Air Conditioner Cool Edition به‌تازگی وارد بازار چین شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، کولر گازی شیائومی MIJIA Air Conditioner Cool Edition که در تاریخ بیستم فوریه وارد بازار چین شده است، از طراحی بزرگ یک اسب بخار استفاده می‌کند و برای اتاق‌هایی با مساحت ۱۳ مترمربع مناسب است. این محصول از فناوری خنک‌کننده سریع ۳۰ ثانیه، قابلیت خنک‌کنندگی با فرکانس ثابت و قابلیت رطوبت‌زدایی پشتیبانی می‌کند.

کولر شیائومی MIJIA Air Conditioner Cool Edition به کمپرسورهای با کیفیت بالا مجهز شده و بسیار کم صداست. این محصول باد شدید و حجم هوای زیادی تولید می‌کند و می‌تواند در محیط بیرونی ۵۵ درجه سانتی‌گراد کار کند. این دستگاه از طراحی بهره‌وری انرژی در پنج سطح استفاده می‌کند و قادر است تا ۳۰ کیلووات ساعت انرژی در سال صرفه‌جویی کند، بنابراین کولر جدید شیائومی با پیشرفت‌های قابل‌توجهی نسبت به مدل‌های مشابه دیگر همراه است.

کولر شیائومی MIJIA Air Conditioner Cool Edition می‌تواند به وسایل خانه هوشمند متصل شود، از کنترل صوتی Xiaomi برای کنترل اتصال به گجت‌های مختلف در خانه هوشمند شیائومی پشتیبانی می‌کند. این محصول با قیمت ۲۹۱ دلار عرضه می‌‎شود، البته شرکت شیائومی ۴۴ دلار تخفیف برای این دستگاه در نظر گرفته است. بنابراین کاربران می‌توانند آن را با قیمت ۲۴۷ دلار تهیه کنند.

کد خبر 642971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.