گسترش قانون محدودیت سرعت ۲۰ مایلی در سراسر لندن

شبکه حمل‌ونقل لندن از گسترش قانون محدودیت سرعت ۲۰ مایل بر ساعت در جاده‌های مناطق سراسر شهر خبر داد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، داده‌های جدید منتشرشده توسط شبکه حمل‌ونقل لندن نشان می‌دهد که از زمان اجرای قانون محدودیت سرعت ۲۰ مایل بر ساعت در جاده‌های کلیدی شهر از مارس ۲۰۲۰ تعداد تصادفات جاده‌ای به یک‌چهارم کاهش یافته و تصادفات منجر به مرگ یا آسیب جدی کاهش چشمگیری داشته است.

کاهش محدودیت سرعت بخش مهمی از اهداف شهردار لندن است که به‌منظور کاهش و حتی حذف کامل مرگ‌ومیرهای جاده‌ای از شبکه حمل‌ونقل لندن و افزایش امکان پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری در پایتخت انگلستان به مرحله اجرا گذاشته شده است.

کاهش تصادفات پس از اجرای این قانون در تعدادی از بخش‌های لندن باعث شد رهبران شهر تصمیم بگیرند آن را در پنج منطقه دیگر از لندن نیز اعمال کنند.

مدیرعامل شبکه حمل‌ونقل لندن از هدف این نهاد برای حذف کامل مرگ‌ومیرها و جراحات جدی جاده‌ای در راستای هدف «چشم‌انداز صفر» شهر خبر داد و تأکید کرد که داده‌های به‌دست‌آمده ثابت کرده است کاهش سرعت برای دستیابی به این هدف بسیار مهم است.

وی خاطرنشان کرد که محدودیت سرعت ۲۰ مایل در ساعت نه‌تنها حفظ سلامت و جان انسان‌ها را تضمین می‌کند بلکه اهالی شهر را تشویق می‌کند تا به روش‌های فعال‌تر و پایدارتر سفر روی آورند.

گسترش قانون محدودیت سرعت ۲۰ مایلی در سراسر لندن

نظرسنجی‌های شبکه حمل‌ونقل لندن همچنین حاکی از آن است که قانون محدودیت سرعت ۲۰ مایلی در مناطق مسکونی در کنار کاهش آسیب‌ها باعث می‌شود افراد بیشتری برای پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری احساس امنیت داشته باشند. بنابراین شبکه مذکور خود را محق می‌داند که این محدودیت را در سایر جاده‌های شهر نیز اعمال کند و خواستار تغییر سرعت پیش‌فرض در تمام جاده‌های مسکونی لندن به ۲۰ مایل در ساعت باشد.

شبکه حمل‌ونقل لندن همچنین اعلام کرد که معرفی یک سرعت ملی پیش‌فرض ۲۰ مایل در ساعت در کنار افزایش محبوبیت مفهوم خیابان‌های مدرسه در سراسر شهر همچنین می‌تواند یک محیط امن‌تر و سالم‌تر برای کودکان فراهم آورد.

خیابان مدرسه جایی است که تردد وسایل نقلیه موتوری در اطراف مدرسه ممنوع است تا از ایمنی جوانان در مسیر تردد به مدرسه اطمینان حاصل شود.

گسترش قانون محدودیت سرعت ۲۰ مایلی در سراسر لندن

کد خبر 642954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.