بیوگرافی الناز ملک + عکس بازیگر آیسان سریال سقوط

الناز ملک بازیگر نقش آیسان سریال سقوط، آنتن، مکبث و ایوب خان فعالیت هنری خود را با تئاتر آغاز کرد.

به گزارش ایمنا، الناز ملک از جمله بازیگران جوان و نوظهور سینما و تلویزیون ایران است که با بازی قابل قبول خود در سریال سقوط به شهرت رسیده است.

بیوگرافی الناز ملک

الناز ملک پور که با اسم الناز ملک شناخته شده است، در نوزدهمین روز از آذرماه ۱۳۷۴ در تهران متولد شد. وی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.

خانواده الناز ملک

اطلاعات چندانی از پدر، مادر و تعداد خواهر و برادر الناز در دسترس نیست.

بیوگرافی الناز ملک + عکس بازیگر آیسان سریال سقوط

تحصیلات الناز ملک

میزان تحصیلات الناز ملک مشخص نیست. این بازیگر تاکنون سعی کرده است که بسیاری از اطلاعات شخصی و زندگی خود را حفظ کند.

ازدواج و همسر الناز ملک

از ازدواج این بازیگر نوظهور کشورمان تا این لحظه اطلاعاتی در دست نیست اما به نظر می‌رسد که وی مجرد است.

فعالیت هنری الناز ملک

الناز ملک آموزش بازیگری را با شرکت در کلاس‌های امین تارخ و زیر نظر او و فرزاد موتمن آغاز کرد. او بازیگری خود را از تئاتر شروع کرد. نمایش مکبث از جمله نمایش‌هایی است که این بازیگر خوش آتیه کشورمان در آن به نقش آفرینی پرداخته است. مکبث به کارگردانی امیر دژاکام ساخته شده است. الناز تاریخی، آناهیتا صفی خانی، پروا محزون، پریا سلامی، مریم یوسف، شقایق خاکی پور، شایان یزدان شناس، احمد داوودی، مصطفی غیاثی، محمد آقا علی اکبری، ابوالفضل جمشیدی، حامد پور محمد، ناصر عزتی، عارف عباسی، طاها عابدی و ماهان عابدی بازیگرانی هستند که در این نمایش ۶۰ دقیقه‌ای به ایفای نقش پرداخته‌اند. سریال سقوط که این روزها مخاطبان زیادی را به خود جلب کرده است را می‌توان اولین و رسمی‌ترین تجربه حرفه‌ای الناز ملک دانست. این سریال ساخته سجاد پهلوان زاده است. او در این سریال ایفاگر نقش دختری به نام آیسان است. الناز در دو فیلم کوتاه به نام کافه فراموشی و چاه سرخ نیز مقابل دوربین قرار گرفته است.

نوازندگی الناز ملک

الناز ملک علاوه بر بازیگری در نوازندگی هم مهارت دارد و به فعالیت مشغول است. او تبحر خاصی در نواختن سازهای پیانو و کمانچه دارد.

الناز ملک اهل کجاست؟

الناز ملک در سریال سقوط به زیبایی به زبان ترکی صحبت می‌کند و همین موضوع باعث شده است که عده‌ای تصور کنند که آذری زبان است.

قد الناز ملک

با توجه به اطلاعاتی که در برخی از سایت‌ها نوشته شده است، الناز ملک دارای قد ۱۷۴ سانتی متر است.

شهرت الناز ملک

زمانی که اولین قسمت سریال سقوط پخش شد، به دلیل نمایش خیره کننده‌ای که الناز از خود در این سریال نشان داد، نزد مخاطبان به شهرت رسید.

الناز ملک در سریال سقوط

سریال سقوط این روزها از نمایش خانگی پخش می‌شود و الناز ملک در این سریال نقش آیسان را بازی می‌کند. آیسان در این سریال دختری است که به پیشنهاد همسرش ژاکان، به ترکیه می‌رود تا ماه عسل خود را بگذرانند. در این راه آنها گرفتار داعش می‌شوند. در ادامه سرگردی قصد دارد که آیسان و ژاکان را از دست داعش نجات دهد. در این بین اتفاقات جالب و جدید دیگری رخ می‌دهد. حمید فرخ نژاد در این سریال نقش سرگرد را ایفا می‌کند. الناز ملک در این سریال توانایی به خصوصی در صحبت کردن با زبان ترکی دارد که شاید دلیل انتخاب او برای این سریال همین موضوع بوده باشد. در این سریال بازیگرانی همچون عباس جمشیدی، سجاد بابایی، امین میری، وحید آقاپور، امنی میری و … مقابل دوربین قرار گرفته‌اند. این سریال محصول سال ۱۴۰۱ است و محمدرضا منصوری تهیه کنندگی آن را برعهده دارد. سریال سقوط بیشتر در شهر سقز فیلمبرداری شده است و داستانی درام و عاشقانه دارد.

سریال سقوط که در ۹ قسمت آماده پخش شده است در روز ۱۵ دی ماه ۱۴۰۱ از پلتفرم فیلیمو به صورت اختصاصی پخش شد و قرار است چهارشنبه‌ها ساعت ۸ صبح در دسترس همه مخاطبان قرار گیرد.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: «پیوند عاشقانه آیسان و ژاکان در عبور از روزهای سخت آغازین زندگی مشترک‌شان، جانی دوباره می‌گیرد. آن‌ها برای آبیاری درخت عشق‌شان راهی ماه عسل می‌شوند… سفری که پایانش تاریکی است.»

بیوگرافی الناز ملک + عکس بازیگر آیسان سریال سقوط

الناز ملک در سریال آنتن

آنتن مجموعه نمایش خانگی ساخته ابراهیم عامریان است. حمزه صالحی نویسندگی این سریال را برعهده دارد. این سریال مشکلات و مسئله‌های موجود در دانشگاه‌ها را با زبانی طنز مطرح می‌کند و نمایش می‌دهد. در این سریال علاوه بر الناز ملک، پژمان جمشیدی، مرجانه گلچین، بهنام تشکر، هادی کاظمی، نعیمه نظام دوست، الیکا عبدالرزاقی و خشایار راد به ایفای نقش پرداخته‌اند.

تئاترهای الناز ملک

  • مکبث
  • ایوب خان

سریال‌های الناز ملک

  • آنتن
  • سقوط
کد خبر 642931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.