پیام دانشگر به هواداران سپاهان پیش از الکلاسیکو! + عکس

مدافع سپاهان از تمرکز بالای طلایی‌پوشان پیش از تقابل با پرسپولیس خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روز چهارشنبه _سوم اسفندماه_ دو تیم سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر خواهند رفت تا در مرحله یک‌هشتم جام حذفی مورایس و گل‌محمدی نوعی مچ‌اندازی پیش از جدال در لیگ برتر با یکدیگر داشته باشند.

بدون تردید رویارویی پرسپولیس و سپاهان همیشه چه در لیگ برتر و چه در سایر جام‌ها حواشی فراوانی را به دنبال دارد و می‌توان گفت جدال این دو تیم یک جنگ تمام عیار در داخل و خارج زمین است.

الکلاسیکوی ایران نیز از این قاعده جدا نیست و در فاصله یک روز تا شروع این مسابقه همچنان شاهد حواشی متعددی هستیم که شرایط روحی هر دو تیم را می‌تواند تحت تأثیر قرار دهد.

در هرحال برخی از حواشی قابل توجه این مسابقه اعتراض قرمزپوشان به برگزاری دیدار تدارکاتی سپاهان با زنیت، تعیین ظرفیت حضور تماشاگران، تغییر ساعت و روز مسابقه توسط فدراسیون بود که تا این لحظه نیز همچنان پا برجا است.

بر همین اساس این مسائل به وجود آمده سبب می‌شود هواداران دو تیم نگرانی اندکی بابت تضعیف روحیه بازیکنان و کادر فنی داشته باشند اما روز گذشته تصاویری از تمرین طلایی‌پوشان در مجموعه باغ فردوس منتشر شد که اینگونه القا می‌کرد که شاگردان مورایس بدون توجه به حواشی آماده یک رقابت حساس می‌شوند و نکته جالب توجه ژست آرام محمد دانشگر، مدافع بلند قامت سپاهان است که به نوعی به هواداران طوفان زرد این پیغام را می‌دهد که خیالشان از بابت تمرکز دفاعی برابر پرسپولیس راحت باشد.

پیام دانشگر به هواداران سپاهان پیش از الکلاسیکو!+عکس

کد خبر 642700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.