حریق پاساژ آزادی اصفهان مهار شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اعلام اینکه طبقه زیرزمین پاساژ آزادی چهارباغ‌ عباسی اصفهان دچار آتش‌سوزی شده است، گفت: تا این لحظه هیچ گزارشی مبنی بر مصدومیت یا فوت فردی اعلام نشده و در حال حاضر، دود شدید طبقه‌های پاساژ را فراگرفته است.

به گزارش ایمنا، منصور شیشه‌فروش درباره آخرین جزئیات آتش‌سوزی پاساژ آزادی واقع در چهارباغ عباسی اصفهان اظهار کرد: بعدازظهر امروز دوشنبه یکم اسفند گزارشی مبنی بر آتش‌سوزی پاساژ آزادی چهارباغ اصفهان دریافت شد که طبقه زیرزمین این پاساژ دچار آتش‌سوزی شده است.

وی با اعلام اینکه بلافاصله پس از دریافت این گزارش از ۱۸ ایستگاه آتش‌نشانی نیروهای امدادی به محل حریق اعزام شدند و آتش خاموش شد، افزود: اما متاسفانه در حال حاضر دود شدید طبقه‌های پاساژ را فراگرفته و البته خوشبختانه تا این لحظه هیچ گزارشی مبنی بر مصدومیت یا فوت فردی اعلام نشده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان ادامه داد: اکنون نیروهای امدادی در تلاش هستند تا دود حاصل از حریق را از پاساژ تخلیه کنند. همچنین در محل حادثه ترافیک به‌وجود آمده که پلیس با حضور در محل در تلاش است تا کنترل ترافیک در آن منطقه به‌خوبی انجام شود.

شیشه‌فروش گفت: علت آتش‌سوزی هنوز در دست بررسی است و نتیجه آن اعلام می‌شود.

فرهاد کاوه‌آهنگران، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان، درباره آخرین جزئییات این آتش‌سوزی اظهار کرد: در ساعت ۱۶:۰۵ امروز، با تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی اصفهان، حریق پاساژ آزادی اصفهان گزارش شد که بلافاصله از ۸ ایستگاه و سپس از ۱۰ ایستگاه دیگر نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند تا از گسترش آتش جلوگیری کنند.

وی افزود: پس از تلاش نیروهای امدادی آتش‌نشانی اصفهان آتش خاموش شد و در حال حاضر، آتش‌نشانان در تلاش هستند تا دود شدید پس از حریق را از ساختمان خارج کنند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به خسارات این حادثه گفت: امیدواریم این حادثه خسارت مالی کلانی نداشته باشد. خوشبختانه تا این لحظه خسارت جانی گزارش نشده و فقط چند مورد دودگرفتگی بود که برای مردم یا آتش‌نشانان رخ داد.

منبع: ایسنا

کد خبر 642671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.