زمان بهره‌برداری از طرح‌های شهری اطلاع‌رسانی شود

شهردار یزد گفت: بعضی مواقع ممکن است بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی کمی با تاخیر مواجه شود که طبیعی است، اما موضوع بسیار مهم لزوم اطلاع‌رسانی و بیان دقیق و درست دلیل طولانی شدن روند بهره‌برداری و پایان کار یک پروژه یا خدمت است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ابوالقاسم محی‌الدینی ظهر امروز _دوشنبه یکم اسفندماه_ در بازدید از طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی شهرداری یزد با تاکید بر ضرورت اجرای پروژه‌های عمرانی در زمان اعلام شده، اظهار کرد: یکی از مهمترین موضوعاتی که در هر پروژه باید به آن توجه داشت، زمان‌بندی آن است.

وی افزود: زمانی که یک پروژه عمرانی در شهر اجرا و زمان اتمام آن برای شهروندان مشخص می‌شود، به طور قطع مردم انتظار دارند که این پروژه‌ها در زمان اعلام شده به پایان برسد و بتوانند از آن بهره‌برداری لازم را ببرند.

شهردار یزد خاطرنشان کرد: وظیفه همه مسئولان است که نسبت به قولی که به مردم می‌دهند، پیگیری‌های لازم را داشته باشند تا پروژه‌ها و فعالیت‌ها در زمان مقرر اعلام شده به پایان برسد.

محی‌الدینی تصریح کرد: بعضی مواقع ممکن است به دلیل مشکل از پیش مشخص نشده، بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی کمی با تأخیر مواجه شود و طبیعی است که باید زمان لازم برای رفع این مشکل سپری شود، اما موضوع بسیار مهمی که در این زمینه وجود دارد و باید به آن توجه لازم شود، لزوم اطلاع‌رسانی و بیان دقیق و درست دلیل طولانی شدن روند بهره‌برداری و پایان کار یک پروژه یا خدمت به مردم است.

وی با اشاره به قانون بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری یزد گفت: تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا در بودجه سال آینده همچون بودجه سال جاری به مناطق محروم و کمتربرخوردار شهر توجه بیشتری شود و بتوانیم پروژه‌های خوبی را برای توسعه هرچه بیشتر این مناطق طرح‌ریزی و اجرا کنیم.

شهردار شهر میراث جهانی یزد افزود: از جمله این پروژه‌ها می‌توان به تقاطع غیرهمسطح (زیرگذر) میدان صاحب‌الزمان (عج) یزد اشاره کرد که به طور قطع در رفع مشکلات این منطقه نقش بسیار مهمی ایفا و زمینه را برای تسهیل در تردد خودروها و کاهش تصادفات در این منطقه فراهم می‌کند.

کد خبر 642600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.