کیت تبدیل دوچرخه برقی LUCIIDA چگونه عمل می‌کند؟

اطلاعات اراده شده نشان می‌دهد که شرکت LUCIIDA از یک کیت جدید تبدیل دوچرخه برقی رونمایی کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، LUCIIDA از یک کیت تبدیل دوچرخه برقی جدید رونمایی کرده که نصب آن بسیار آسان است، این محصول به کاربران اجازه می‌دهد دوچرخه معمولی خود را به دوچرخه برقی تبدیل کنند. یکی از ویژگی‌های کلیدی کیت LUCIIDA ارائه پنج حالت کمکی است که به افراد این امکان را می‌دهد که براساس نوع زمین و سطح تلاش خود آن را تنظیم کنند.

این کیت دارای قابلیت تنظیم قدرت کمی بین صفر، ۵۰ و ۸۰ درصد را دارد، کاربران می‌توانند طبق نیروی مورد نیاز خود برای پدال زدن آن را تنظیم کنند. گجت یادشده از یک موتور ۲۵۰ واتی ۳۸ نیوتن متری براشلس استفاده می‌کند که برای سرعت‌های تا ۳۲ کیلومتر در ساعت مناسب است. وزن این محصول فقط ۱.۹ کیلوگرم است و به یک سنسور یکپارچه مجهز شده است که حس بهتری را به افراد القا می‌کند.

کیت تبدیل دوچرخه برقی LUCIIDA دارای یک نمایشگر LCD است که می‌توان آن را روی دسته دوچرخه نصب کرد، این نمایشگر اطلاعاتی مانند سرعت، مسافت طی شده و ظرفیت باقی‌مانده باتری را نشان می‌دهد. این ویژگی باعث می‌شود کاربران بتوانند به راحتی داده‌های مربوط به دوچرخه‌سواری خود را ردیابی کنند و براساس آن برای سواری خود برنامه‌ریزی کنند.

انرژی مورد نیاز کیت تبدیل دوچرخه برقی LUCIIDA با استفاده از یک باتری لیتیوم یونی ۱۰.۵ آمپرساعتی مدل ۱۸ هزار و ۶۵۰ تأمین می‌شود که می‌تواند تا ۱۳۰ کیلومتر مسافت را شارژدهی داشته باشد. این باتری فقط در عرض ۳.۵ ساعت به صورت کامل شارژ می‎‌شود؛ همچنین کیت یادشده استاندارد IP65 را دریافت کرده، بنابراین ضدآب است و در شرایط مختلف آب‌وهوایی مقاومت دارد. قیمت کیت تبدیل دوچرخه برقی LUCIIDA 499 دلار آمریکا ارزیابی شده است.

کد خبر 642209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.