۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
یخچال جدید شیائومی عرضه شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که یخچال جدید شیائومی به نام MIJIA Three-Door Refrigerator 213L با طراحی سه درب عرضه شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت شیائومی اخیراً یک یخچال جدید وارد بازار چین کرده است، این محصول MIJIA Three-Door Refrigerator 213L نام دارد و قیمت پیش‌فروش آن ۱۶۰ دلار است. انتظار می‌رود که این یخچال بیست‌وهشتم فوریه به صورت رسمی وارد بازار شود. با توجه به ظرفیت یخچال سه‌درب شیائومی MIJIA 213L، برای یک یا دو نفر مناسب است.

ظرفیت ۲۱۳ لیتری یخچال جدید شیائومی برای نگهداری موادغذایی به مدت یک هفته کافی است. قسمت پایینی این محصول دارای فضای ۱۲۵ لیتری است، قسمت میانی آن با ارائه دمای کمتر ۳۰ لیتر و محفظه فریزر بالایی آن ۵۸ لیتر است. بنابراین با تهیه این دستگاه، به سه قسمت با دماهای متفاوت دسترسی خواهید داشت که برای جای دادن غذاهای تازه روزانه، منجمد کردن کوتاه مدت و طولانی‌مدت مناسب است.

قسمت پایینی یخچال MIJIA Three-Door Refrigerator 213L از سطح صفر تا هفت قابل تنظیم است، بنابراین برای نگهداری مواد غذایی مصرف روزانه مانند نوشیدنی‌ها، میوه‌ها، سبزیجات یا تخم‌مرغ پخته شده مناسب است. شرکت سازنده اعلام کرده است که این محصول روزانه حدود ۰.۶۶ درجه برق مصرف می‌کند و صدای کار کردن آن به ۳۸ دسی‌بل می‌رسد که کمتر از استاندارد ملی برای محدودیت نویز یخچال‌ها است.

عرض یخچال MIJIA Three-Door Refrigerator 213L 52.4 سانتی‌متر است، عمق و ارتفاع آن نیز به ترتیب ۵۸.۲ و ۱۸۰.۸ سانتی‌متر است. درب‌های این محصول دارای لولاهای فولادی است بنابراین بادوام و بی‌صدا است. یک نور LED نیز در قسمت بالای محیط داخلی یخچال تعبیه شده است که برداشتن مواد غذایی از یخچال در شب را آسان می‌کند. علاوه بر این، درزگیرهای درب قابلیت جدا شدن و شستشو را دارند، بنابراین نظافت و نگهداری روزانه را آسان‌تر می‌کند.

کد خبر 642029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.