سپاهان ۲- زنیت صفر/ برد بین المللی قبل از الکلاسیکو

تیم فوتبال سپاهان در دیداری تدارکاتی موفق به پیروزی مقابل زنیت روسیه شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب دیدار تدارکاتی، امروز _جمعه، بیست‌وهشتم بهمن‌ماه_ از ساعت ۱۵:۳۰ تیم‌های سپاهان و زنیت روسیه در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی دو بر صفر سپاهان به پایان رسید.

دیدار تیم‌های سپاهان و زنیت

ورزشگاه: نقش جهان

تماشاگر: حدود ۵۰ هزار نفر

گل‌ها: محمد قربانی (دقیقه ۴) و محمد دانشگر (دقیقه ۱+۴۵) برای سپاهان

اخطار: محمد دانشگر (دقیقه ۱۶)، آریا یوسفی (دقیقه ۴۸) از سپاهان؛ رودریگو (دقیقه ۵۷) از زنیت

سپاهان: نیما میرزازاد (۷۷- پیام نیازمند)، سیاوش یزدانی (۷۹- امید نورافکن)، محمد دانشگر (۴۶- محمد حسین روح الامین ((۷۷- نیلسون جونیور)))، آریا یوسفی (۷۹- محمد جواد حسین نژاد)، ارشیا سرشوق (۴۶- شایان جعفری (۷۹- میلاد زکی پور))، جلال علی‌محمدی (۷۷- مسعود ریگی)، یاسین سلمانی (۷۹- محمد کریمی)، محمد قربانی، محمد علی‌نژاد (۶۲- ایگور کاتاتو)، الویس کامسوبا (۷۷- فرشاد احمدزاده) و عیسی مرادی (۷۷- شهریار مغانلو)
سرمربی: خوزه مورایس

زنیت (ترکیب ابتدایی): کرژاکوف، کاراوائف، آداموف، کیستیاکوف، سانتوس، وندل، کوزیائف، کوزلوف، باکائف، مانتوان، کاسیرا

سرمربی: سرگی سماک

داور: موعود بنیادی‌فر

شرح بازی:

صدرنشینان لیگ های ایران و روسیه در حالی در دیداری تدارکاتی رو در روی یکدیگر قرار می گرفتند که دو تیم با ترکیب ذخیره های خود بازی را آغاز کردند. سپاهان که با حضور پرشور هوادارانش در اولین حضور یک تیم اروپایی در اصفهان به میدان می رفت بازی را خیلی خوب آغاز کرد و روی ارسال دانشگر از سمت چپ توسط محمد قربانی به گل رسید. زنیت که به نظر با ترکیب ذخیره های خود نمی توانست فشار لازم را برای گل تساوی بیاورد در دقایق پایانی نیمه دوم این بار توسط محمد دانشگر، تنها بازیکن از ترکیب اصلی سپاهان در دیدارهای گذشته دروازه اش باز شد تا نیمه نخست با برتری دو گله سپاهان به پایان برسد.

در نیمه دوم زنیت چندین بازیکن اصلی خود را از همان ابتدای نیمه دوم وارد میدان کرد و بازی بهتری نسبت به نیمه نخست ارائه داد اما این سپاهان بود که با مدیریت بازی، برتری خود را حفظ کرد. در 15 دقیقه پایانی بازی مورایس با به زمین فرستادن بازیکنان ترکیب اصلی تیم به زمین، قصد داشت تا آنها را هم قبل از مصاف حساس با پرسپولیس در جام حذفی در شرایط بازی قرار داشته باشد، بازی با حضور نفرات اصلی زنیت و سپاهان در 10 دقیقه پایانی جذاب تر دنبال شد و اگر درخشش دروازه بان های دو تیم نبود شاید باز هم در این دیدار گل به ثمر می رسید.

در نهایت این دیدار دوستانه بین المللی با پیروزی 2 بر صفر سپاهان به پایان رسید تا روزی خاطره انگیز در ورزشگاه نقش جهان با حضور یک تیم اروپایی رقم خورده باشد.

شرح گل‌ها:

۰-۱ (دقیقه ۴- سپاهان) - توپ ارسالی محمد دانشگر از سمت چپ به محوطه جریمه زنیت در نقطه کور دفاع با ضربه قربانی همراه شد تا دروازه زنیت خیلی زود در این دیدار باز شود.

۰-۲ (دقیقه ۱+۴۵- سپاهان) - محمد دانشگر با دریبل همزمان دو مدافع و سپس یک شوت پای چپ دقیق از درون محوطه جریمه زنیت، دروازه این تیم را به زیبایی باز کرد تا گل دوم سپاهان در آخرین دقایق بازی در نیمه نخست به ثمر برسد.

دقایق حساس:

دقیقه ۳۴- توپ ارسالی خطرناک باکائف از سمت راست محوطه جریمه سپاهان، با مشت نیما میرزازاد دفع شد.

دقیقه ۳۵- کرنر ارسالی یاسین سلمانی در مرکز محوطه جریمه زنیت با ضربه سر یزدانی همراه شد اما توپ را دروازه بان به راحتی در آغوش گرفت.

دقیقه ۶۵- روی کرنر ارسالی زنیت در تیر نزدیک ضربه سر بازیکن زنیت با اختلافی کم از روی تیر افقی دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۶۶- کاتاتو که با قلدری توپ را تا پشت محوطه جریمه زنیت پیش برده بود با یک ضربه سنگین دروازه زنیت را نشانه گرفت اما ضربه او با اختلافی کم به بیرون رفت.

دقیقه ۸۰- ضربه پای چپ مالکوم از پشت محوطه جریمه سپاهان با اختلافی کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۸۲- در موقعیتی تک به تک موستووی می رفت تا دروازه نیازمند را باز کند اما این پیام نیازمند بود که با واکنشی عالی مانع باز شدن دروازه شد و توپ را برگشت داد.

دقیقه ۸۸- روی یک ارسال مغانلو با ضربه ای زیبا دروازه زنیت را باز کرد اما کمک داور با اعلام آفساید، سبب مردود شدن گل شد.

بهترین بازیکن:

محمد دانشگر با یک گل و یک پاس گل بهترین بازیکن این دیدار بود.

کد خبر 641934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.