هواشناسی امروز ایران+ پیش بینی فردا

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا وضعیت هوای کشور را تشریح کرد.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: امروز _جمعه بیست‌وهشتم بهمن‌ماه_ در خراسان‌های شمالی، رضوی و جنوبی، شرق سواحل دریای خزر، شمال کرمان، جنوب یزد و بعضی از نقاط فارس، بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه روز شنبه بیست‌ونهم بهمن‌ماه در خراسان جنوبی و شمال کرمان بارش پراکنده رخ می‌دهد و سپس سامانه بارشی از کشور خارج می‌شود، افزود: از روز یکشنبه سی‌ام بهمن‌ماه تا اواخر هفته آینده، در بیشتر مناطق کشور جوی آرام همراه با افزایش محسوس دما به ویژه در نوار شمالی کشور، مستقر خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با بیان اینکه در سه روز آینده خلیج‌فارس و روز یکشنبه سی‌ام بهمن‌ماه دریای عمان مواج است، تصریح کرد: امروز در جنوب شرق و شرق کشور، وزش باد شدید و در نواحی مستعد، گردوخاک دور از انتظار نیست.

وی با بیان اینکه از شنبه تا اواسط هفته آینده در شهرهای صنعتی و پرجمعیت شاهد افزایش غلظت آلاینده‌های جوی خواهیم بود، خاطرنشان کرد: وضعیت کنونی هوای استان اصفهان، صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد با بیشینه ۱۰ و کمینه ۳- است و در روز شنبه بیست‌ونهم بهمن‌ماه، وضعیت هوا صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد ملایم با بیشینه ۱۱ و کمینه ۴- پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 641888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.