مدیریت شهری اصفهان در هفته‌ای که گذشت

مهم‌ترین رویدادهای مدیریت شهری اصفهان در هفته گذشته را در بسته خبری ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «افتتاح رسمی «هایپر افروز» به‌زودی / ادغام ۲ شرکت تعاونی مصرف کارمندی و کارگری در مسیر قانون»، «بسیج امکانات شهرداری اصفهان برای میزبانی از مسافران نوروزی»، «راه‌اندازی نخستین توقفگاه ناوگان باری درون‌شهری در اصفهان»، «جابه‌جایی ۵۰ هزار نفر با مترو در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی»، «تحولی نو در آموزش نکات ایمنی به کودکان اصفهانی»، «نگاه ویژه به حوزه گردشگری و نشاط شهر اصفهان در بودجه ۱۴۰۲»، «ارتقای سرانه‌های تفریحی و بهبود شرایط ساخت‌وساز در سال آینده»، «حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن معنادار بود / لزوم توجه مسئولان ملی به مطالبات اصفهانی‌ها»، «همبستگی رمز پیروزی و موفقیت مردم ایران است» و «پیام حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اتحاد است»، مهم‌ترین رویدادهای مدیریت شهری اصفهان در هفته گذشته بود که گزیده‌ای از آن را در این بسته خبری ایمنا می‌خوانید.

افتتاح رسمی «هایپر افروز» به‌زودی / ادغام ۲ شرکت تعاونی مصرف کارمندی و کارگری در مسیر قانون

منصور سلطانی‌زاده، مدیر کل سرمایه انسانی شهرداری اصفهان گفت: فروشگاه شرکت تعاونی مصرف کارکنان شهرداری اصفهان که در زمینی به وسعت ۱۰ هزار مترمربع احداث شده است، با وجود ۴۵۰۰ مترمربع مساحت فروشگاهی، پارکینگ طبقاتی مجهز به حسگرهای مختلف و ۱۲ پایانه فروش، یک فروشگاه بزرگ و پیشرفته به شمار می‌رود تا کارکنان علاوه بر خرید، از فروش اقساطی کالاها نیز بهره‌مند شوند.

بسیج امکانات شهرداری اصفهان برای میزبانی از مسافران نوروزی

مهدی بقایی، معاون خدمات شهری شهردار اصفهان با تاکید بر استفاده حداکثری از ظرفیت‌های شهرداری برای اسکان و خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی گفت: امکانات شهرداری برای میزبانی از مسافران نوروزی فراهم خواهد شد.

راه‌اندازی نخستین توقفگاه ناوگان باری درون‌شهری در اصفهان

سیدعلی عبدالهی، مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان گفت: نخستین توقفگاه ناوگان باری درون‌شهری در غرب اصفهان واقع در منطقه ۱۱ شهرداری راه‌اندازی شد.

جابه‌جایی ۵۰ هزار نفر با مترو در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

علیرضا خورزنی، مدیرعامل شرکت متروی منطقه اصفهان از جابه‌جایی ۵۰ هزار نفر با متروی اصفهان در چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

تحولی نو در آموزش نکات ایمنی به کودکان اصفهانی

آتشپاد دوم ابراهیم مطالبی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از ایجاد تحولی نو در آموزش ایمنی به کودکان این کلان‌شهر خبر داد و گفت: این آموزش‌ها ماهانه ۲۸۰۰ تا سه هزار دانش‌آموز را شامل می‌شود.

نگاه ویژه به حوزه گردشگری و نشاط شهر اصفهان در بودجه ۱۴۰۲

علی صالحی، سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به موضوع گردشگری تاریخی و تفریحی در این کلان‌شهر گفت: در بودجه سال آینده شهرداری اصفهان علاوه بر موضوع محله‌محوری، توجه به حمل‌ونقل و هوای پاک و توجه به موضوعات حوزه هوشمندسازی، نگاه ویژه‌ای به بحث گردشگری و تفریح شده است.

ارتقای سرانه‌های تفریحی و بهبود شرایط ساخت‌وساز در سال آینده

ابوالفضل قربانی، نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بر اساس بودجه سال آینده شهرداری اصفهان، ارتقای سرانه‌ها، افزایش کیفیت و کمیت خدمات تفریحی، رونق حوزه گردشگری، تفریح و نشاط برای شهروندان اصفهانی و بهبود وضعیت ساخت‌وساز مورد توجه جدی قرار گرفته است.

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن معنادار بود / لزوم توجه مسئولان ملی به مطالبات اصفهانی‌ها

محمد نورصالحی، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان از حضور پرشور، معنادار و به‌یادماندنی مردم اصفهان در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کرد و گفت: مشکلات هیچ تأثیری بر دفاع مردم از مبانی انقلاب نداشته است، لذا مسئولان ملی نیز باید به مطالبات بحق مردم اصفهان توجه کنند.

همبستگی رمز پیروزی و موفقیت مردم ایران است

محمدرضا فلاح، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان یوم‌الله ۲۲ بهمن را مانند عید فطر و عید قربان برای انقلاب دانست و گفت: امروز شاهد برگزاری باشکوه ۲۲ بهمن در سراسر ایران از جمله اصفهان هستیم، شهری که همواره الگویی برای دیگر شهرها و استان‌های کشور به شمار می‌آید.

پیام حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اتحاد است

حجت‌الاسلام منوچهر مهروی‌پور، رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: امروز حضور همه‌جانبه اقشار مختلف را در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن دیدیم که پیام این حضور، اتحاد است و در دل این اتحاد، اتفاقات بسیار خوبی را رقم خواهیم زد.

کد خبر 641533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.